Hvad jeg kan læse i tråden står der ikke om der er tjent penge kun solgt videre men vis han har solgt dette domæne til over 45 kroner vil jeg mene det er rigtigt dårlige stil , men han kan jo lige så godt have solgt det måske for 5 kroner , så det er solgt videre med underskud.
Han skrev noget ala dette "Business :D Nu i plus". Se side 2 nederst.
yse men tråden var røget af sporet , desuden gider jeg ikke gætte , kan være overskud , men lige så meget en vennetjeneste eller ordsprog , men du må have en god positive iværksætter aften med masser af positive energi
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Hvad jeg kan læse i tråden står der ikke om der er tjent penge kun solgt videre men vis han har solgt dette domæne til over 45 kroner vil jeg mene det er rigtigt dårlige stil , men han kan jo lige så godt have solgt det måske for 5 kroner , så det er solgt videre med underskud.
Han har solgt det videre med overskud.
yse men tråden var røget af sporet , desuden gider jeg ikke gætte , kan være overskud , men lige så meget en vennetjeneste eller ordsprog , men du må have en god positive iværksætter aften med masser af positive energi
Han har solgt det videre med overskud.
Yes, og du må nyde endnu et backlink, Mikael!
det har ingen værdi jeg har skrevet så meget og de er ens , så der du forkert på den vis skrev efter links var jeg ikke aktive på amino.dk så meget for jeg har meget ens links her , det er ren iværksættere vilje med positive ånd , jeg ved også du er ren positive ånd men du ved ikke alt om seo kan jeg forstå på dig da du skriver dette til mig , men så kan jeg forklare det har ikke samme seo effekt nu som før med denne pingvin google opdatering
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Det er søreme sjovt at se hvordan i fortæller om lovgivningen, den dårlige stil jeg har, hvor og oprigtige i er, at i betalte det slik jeres søn spiste efter en tur nede i super brugsen.... Hvor kommer det fra? Og nu taler i om backlink og pingvin opdatering :-D Super
Det er søreme sjovt at se hvordan i fortæller om lovgivningen, den dårlige stil jeg har, hvor og oprigtige i er, at i betalte det slik jeres søn spiste efter en tur nede i super brugsen.... Hvor kommer det fra? Og nu taler i om backlink og pingvin opdatering :-D Super
Fortsat god aften, tak for underholdningen
Siden de andre ikke har forstået det endnu, skal vi så dele en bajer? :-)
Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.
Hyg dig... som sagt det er dit eget valg. Jeg vil ikke blande mig i hvordan DU lever dit liv, men derfor kan vi vel have lov til at komme med vores mening uden du blot gør grin af alt. At snuppe et domæne en anden foreslår, om det så var intentionen at sælge det videre eller ej, og sælge det for en højere pris, det er i mine øjne dårlig stil. Men lad den ligge, for jeg gider ikke bruge tid på det, for du har tilsyneladende en anden holdning.
Btw.. For at sælge et enkelt produkt på eksempelvis en Affiliate side, skal man så være en virksomhed, eller kan en privat person også det?
Ja du kan godt lave en affiliate side som kun sælger et produkt, elefantsnot.dk havde været super til dette, hvis man kunne finde et webshop på et af Affiliate netværkene som solgte elefantsnot ville det være en oplagt ide. Men med en pris på ca. 14 kroner (mener jeg det var gider ikke tjekke op på det) så er der ikke mange penge ved et solgt produkt, da man typisk får i omegnen af +- 10% af salget. Man kan dog håbe at folk lige køber noget andet på shopper når de aligevel er igang, og der ved kan tjæne lidt ekstra.
Du kan godt som privat person have en affiliate side, du tilmelder dig bare netværkene som privat person, og skal så selv huske op opgive det du tjener til SKAT. Det er dog en fordel at lave det via et firma på et tidspunkt, da du så får mulighed for at trække Webhotel, dns navn køb og diverse fra. det kan du ikke som privat person.