Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvorfor kan jeg ikke se min salgstråd?

Side 2 ud af 5 (41 indlæg)
Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Indlæg ialt: 1537
Skrevet kl. 21:33
Hvor mange stjerner giver du? :

nej, så må dette gode tilbud bare gå til andre på øvrige sider - syne sbare pricipielt at det er lige skarpt nok - og der er mange andre muligheder med gratis sider, så sådan må det jo være - men sjovt egentlig at denne tråd har fået lov til at køre så langt, og amino's politi ikke har slettet denne endnu, haha :)

Fra KBH
Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 1592
Skrevet kl. 21:39

Bendtsen:
men sjovt egentlig at denne tråd har fået lov til at køre så langt, og amino's politi ikke har slettet denne endnu, haha :)

Det var da en mærkelig holdning at have til Amino og des brugere Confused.

Sæt dem dog til salg på DBA, det er gratis, og du slipper for "amino's politi".

Fra Sjælland
Tilmeldt 3. Oct 08
Indlæg ialt: 1462
Skrevet kl. 21:40

Bendtsen:

sjovt egentlig at denne tråd har fået lov til at køre så langt, og amino's politi ikke har slettet denne endnu, haha :)

Der har jo ikke været nogen grund til at slette den :)

Mvh. Rune.

Tilføj mig på Twitter

Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Skrevet kl. 21:55

Hej NY

Det er kun amino jeg stikker lidt til, har ikke noget imod brugerne :)

Jeg sætter dem til salg andet steds, og grunden til jeg skrev omkring lukning af denne tråd er jo at jeg skriver jeg stadig har dem til salg, og denne bliver ikke slettet, men en tråd som jeg startede da jeg var plus, og så lige opdaterede blev slettet indenfor en time efter min lille update til de interesserede aminoe brugere - og det er faktisk her min pointe ligger - for de amino brugere der også har været aktiv i den pågældende tråd , de har så ikke mulighed for at finde den og kontakte mig, hvis de ikke allerede har gjort dette - og det er jo ikke fordi jeg ikke kan sælge dem andet steds, det skal jeg nu nok finde ud af - men for amino brugerne generelt er det måske lidt synd at amino reagere på den måde.

Jeg ved godt at reglen blev indført for der på et tidspunkt ikke var andet end salgs tråde af det ene og det andet, men man kunne jo i stedet gøre at man som mig der har fravalgt plus medlemsskabet, at jeg ikke kan oprette nye salgstråde, men man burde da for alle parter kunne køre de gamle videre.

Håber der er andre end mig der kan se pointen.

Bendtsen

Fra KBH
Tilmeldt 9. Apr 12
Skrevet kl. 22:04

Bendtsen:

Det er kun amino jeg stikker lidt til, har ikke noget imod brugerne :)

Det gør du jo så inddirekte, ved at det nok er to amino superbrugere der har sat dit tilbud på hold (Alle med over 4 i snit stjerner over 40 stjerner er superbrugere - Sådan noget i den stil) hvis to indenfor 24 timer sætter et tilbud på hold, så fjernes det fra debatten. Og det er sikkert det der her er sket.

Bendtsen:

Jeg ved godt at reglen blev indført for der på et tidspunkt ikke var andet end salgs tråde af det ene og det andet, men man kunne jo i stedet gøre at man som mig der har fravalgt plus medlemsskabet, at jeg ikke kan oprette nye salgstråde, men man burde da for alle parter kunne køre de gamle videre.

Såvidt jeg har læst, så var det for at undgå svindel, da man på Amino+ brugere har flere informationer (Dankort etc.) som man kan hjælpe videre med hvis der skulle komme en politi henvendelse. Det skulle også afskrække nogle, da man for det første vil have en udgift til salget (Det kan gøres gratis mange andre steder) og for det andet netop at der registreres flere ting, blandt andet dankort og adresse.

Hvorfor skulle dine salgstråde havde lov til at køre videre? Går du også i netto, når mælkekartonen er tom, og forventer en gratis opfyldning? Du har ikke betalt for at dine salgstråde kan køre videre, derfor blev den fjernet.

Tilmeldt 7. Mar 11
Indlæg ialt: 110
Skrevet kl. 22:17
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg forstår ikke denne tråd. Amino er et iværksætter forum. Vi skal skabe vækst. Denne her tråd er spild af tid. Det her er ikke DBA, men et forum hvor forretninger udvikles. Eller tager jeg fejl? Lad os få ideer og samarbejde istedet for sure opstød over en telefon der ikke kan sælges grundet manglende betaling af Amino plus abonnement. Rigtig god aften til jer alle

Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Skrevet kl. 22:24

Hej NY

Altså så vidt jeg kender til Amino's regler , så hedder det sig at man kun kan sætte noget til salg hvis man er plus. Det har jeg så gjort, og det har jeg vel i realiteten også betalt for.

Tråden ligger så øde hen da vi lige skulle afvente nogle formaliteter - ja jeg har i mellemtiden valgt at framelde plus medlemsskabet, dog hvis nu man virkelig skulle hænge sig i disse regler, hvis den i det hele taget findes, så skulle tråden jo faktisk slettes samme dag som jeg ophørte mit plus medlemsskab, og ikke først når jeg som mening bruger af amino opdatere tråden - en hvilken som helst anden ikke-plusser kan jo skrive i alle "til salg" tråde generelt set.

Så et eller andet sted føler jeg bare jeg har betalt for min mælk, men jeg må altså "genbruge" kartonnen til andet formål uden jeg skal købe en ny mælk - ved godt det er at sætte dette på kanten, og nej synes egentlig også amino skulle være et sted uden denne lsags tråde, omvendt så synes jeg man hele tiden løbende bør have en dialog omkring regler mv. - og det er blot dette jeg forsøger her :)

Fra KBH
Tilmeldt 9. Apr 12
Skrevet kl. 22:37

Bendtsen:

Altså så vidt jeg kender til Amino's regler , så hedder det sig at man kun kan sætte noget til salg hvis man er plus. Det har jeg så gjort, og det har jeg vel i realiteten også betalt for.

Ja, men du stoppet betalingen til dit plus abonnement. Og derfor så må du ikke længere sælge igennem Amino, og derfor blev din tråd slettet.

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 22:37
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Bendtsen:
Så et eller andet sted føler jeg bare jeg har betalt for min mælk, men jeg må altså "genbruge" kartonnen til andet formål uden jeg skal købe en ny mælk - ved godt det er at sætte dette på kanten, og nej synes egentlig også amino skulle være et sted uden denne lsags tråde, omvendt så synes jeg man hele tiden løbende bør have en dialog omkring regler mv. - og det er blot dette jeg forsøger her :)

At du har haft et tilbud til Amino'erne, da du var plus, berettiger ikke til at poste et nyt tilbud eller gentage det gamle tilbud, efter du har valgt at stoppe dit Plus abonnement.

Derfor blev den gamle tråd, som du havde valgt at genoptage, flyttet på hold, indtil du eventuelt måtte vælge at blive Plus-medlem igen.

Ønsker du ikke at have Plus abonnement, har du jo selv valgt ikke at bringe tilbud i debatten.

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 22:46

MortenRams:

Jeg forstår ikke denne tråd. Amino er et iværksætter forum. Vi skal skabe vækst. Denne her tråd er spild af tid. Det her er ikke DBA, men et forum hvor forretninger udvikles. Eller tager jeg fejl? Lad os få ideer og samarbejde istedet for sure opstød over en telefon der ikke kan sælges grundet manglende betaling af Amino plus abonnement. Rigtig god aften til jer alle

Yes - Tak for det..

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Side 2 ud af 5 (41 indlæg)