Jeg havde en tråd med 3 stk. Nokia Lumia 800 til salg, hvorfor kan jeg nu ikke se den? - Tænker om den ved en fejl er blevet fjernet fordi jeg har opsagt mit Amino plus abonnoment, selvom tråden blev oprettet tidligere.
Er der nogen der kan give mig et hint? - har dem stadig til salg
Det har ikke noget med prisen og gøre, blev rent faktisk tilbudt endnu mere, men der var bøvl med vores nye abonnoment, så var bange for at vi lige pludselig blev tvunget til at levere telfonerne retur, men alt er i orden nu og derfor kan jeg nu sælge dem til anden side.
Mht. at tråden blev slettet synes jeg godt nok det er tyndt, hvis den er slettet fordi jeg ikke er plus mere - tråden blev oprettet imens jeg var plus, og har betalt til det i over 6 måneder, at man så ikke kan fortsætte på en relevant tråd trods man har meldt sig ud af plus abbonoment, så man kunne holde kontakt med de interesserede mennesker, det er godt nok lige groft nok i mine øjne.
Kan Amino bekræfte dette, hvis ja så synes jeg godt nok man burde overveje sin politik endnu engang.
siger ikke det er decideret uretfærdigt, men når man nu har været "kunde" i knapt et års tid og man så har en tråd liggende, jeg har så her for en måneds tid siden afsluttet mit plus medlemskab - tråden ligger så stadig aktiv på amino, men prompte når jeg lige skriver status i tråden, og vupti så er den væk - det er for mig meget mystisk.
det er en relevant tråd der er oprettet imens jeg var plus, jeg laver så et nyt skriv i tråden som en hvilken som helst anden ikke plusser kunne gøre, men så sidder der et amino politi og uden varsel bare sletter den, uden jeg har nogen mulighed for at gå tilbage og tjekke de interesserede som jeg ikk ehar haft kontakt med på pb - det synes jeg bare er lidt tyndt.
siger ikke det er decideret uretfærdigt, men når man nu har været "kunde" i knapt et års tid og man så har en tråd liggende, jeg har så her for en måneds tid siden afsluttet mit plus medlemskab - tråden ligger så stadig aktiv på amino, men prompte når jeg lige skriver status i tråden, og vupti så er den væk - det er for mig meget mystisk.
det er en relevant tråd der er oprettet imens jeg var plus, jeg laver så et nyt skriv i tråden som en hvilken som helst anden ikke plusser kunne gøre, men så sidder der et amino politi og uden varsel bare sletter den, uden jeg har nogen mulighed for at gå tilbage og tjekke de interesserede som jeg ikk ehar haft kontakt med på pb - det synes jeg bare er lidt tyndt.
Bendtsen
Du har betalt for et år, ikke for et år + lidt ekstra. Derudover så kan almindelige brugere, som kan deaktivere tilbuddet, jo ikke vide om du HAR været plus eller ej.
Det er nu engang sådan Amino fungere, og reglerne er ens for alle. Du kan ikke sælge herinde uden et gyldigt Amino+ medlemskab.