Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Indput / hjælp ønskes , til at optimerer mit forside layout

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Bredsten
Tilmeldt 3. Dec 09
Indlæg ialt: 989
Fra  FlexPOS Aps Skrevet kl. 12:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle i gæve aminoer
Jeg har nu gennerm længere tid udskudt at pille ved vores Web profil.

i første omgang  var det forsiden jeg var ude efter, idag er den ret rodet, men jeg syntes jeg mangler lidt indput/ider til hvad kunnese godt ud
og hvad der ville fungerer.

eller hvis i sidder med sider som i kan li opsætningen på så kom endelig med dem også :)

Håber der nogen der er lidt friske på at hjælpe, og på forhånd tak for det !!! :)

Mvh Jacob Ipsen 

Fra København
Tilmeldt 28. May 08
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 15:06

Hej

Det vil nok være fint at tage designet til 2012Smile. Hvad der så lige er Jeres stil, er lidt vanskeligt at afgøre, men hvis du vil have en fornemmelse for hvad der er moderne lige nu så kunne http://themeforest.net/category/wordpress/corporate være et godt sted at orientere sig. 

Mit umiddelbare feedback er at der er alt for mange informationer på siden. Jeg vil anbefale at teste en udgave med væsentlig færre informationer. Og gerne teste et par alternative udgaver - A/B testing er jo lige blevet fint integreret i Google Analytics, som jeg kan se at I anvender på siden.

Måske ikke de mest konkrete råd, men jeg håber det kan give lidt inspiration.  

Spar penge i outlets og lagersalg i Danmark

Fra Bredsten
Tilmeldt 3. Dec 09
Fra  FlexPOS Aps Skrevet kl. 20:03

Ja det er jo lige det ;)
design er en ting, men iførste omgang var det mere layoutet jeg var ude efter.
syntes det er svært at finde balancen, for lidt info og kunden klikker ikke videre. for meget og du drikner kunden.
og oven i det kommer så SEO, hvis der ingen info er , er der ikke noget at indexerer....

og til dem der ikke havde gættet det så er det www.ngg-int.com

Tak for linket jeg kigger på det, sitet kører i DotNetNuke

Fra Bredsten
Tilmeldt 3. Dec 09
Fra  FlexPOS Aps Skrevet kl. 22:32

Hey så har jeg puklet lidt med at få tilrettet design samt layout.
hvad siger i til den nu ;) ?

www.ngg-int.com

Mvh Jacob

Fra Kbh
Tilmeldt 7. Sep 10
Indlæg ialt: 216
Fra  C&C Detail I/S Skrevet kl. 23:00

Hej Jacob

Nu kom jeg ikke fra google og vidste hvad jeg ledte efter/hvad siden handlede om, men det tog mig lidt lang tid at finde ud af hvad det er du egentlig tilbyder.

Ekstra svært var det at få et overblik over hvad forskellen var mellem de 3 pakker i bunden, og du inkludere for eksempel e-conomic i den ene pakke, som jeg ved hvad er i forvejen, men ellers ikke ville forstå hvad var.

Super positivt til gengæld med store grønne knapper når man vil videre.

Demoer af produkterne ville jeg personligt gerne have hurtigere adgang til end at skulle finde dem oppe i top baren. Igen med formålet at hurtigt forstå hvad du tilbyder.

Tor yderligere jeg ville skrive med stort  "FlexPOS kassestystem" i toppen så folk ved hvad FlexPOS er med det samme. afhænger dog lidt af hvordan jeres potentielle kunder typisk kommer ind på siden.

Kort sagt: folk der er langsommere/dummere end dig selv skal vide med det samme at det er en side med kassesystem de har fundet, for ellers smutter de meget hurtigt hvis de kommer fra google.

Mvh.

Christian

køb snørebånd på snøre-bånd.dk

Fra Bredsten
Tilmeldt 3. Dec 09
Fra  FlexPOS Aps Skrevet kl. 23:06

Christian:

Hej Jacob

Nu kom jeg ikke fra google og vidste hvad jeg ledte efter/hvad siden handlede om, men det tog mig lidt lang tid at finde ud af hvad det er du egentlig tilbyder.

Ekstra svært var det at få et overblik over hvad forskellen var mellem de 3 pakker i bunden, og du inkludere for eksempel e-conomic i den ene pakke, som jeg ved hvad er i forvejen, men ellers ikke ville forstå hvad var.

Super positivt til gengæld med store grønne knapper når man vil videre.

Demoer af produkterne ville jeg personligt gerne have hurtigere adgang til end at skulle finde dem oppe i top baren. Igen med formålet at hurtigt forstå hvad du tilbyder.

Tor yderligere jeg ville skrive med stort  "FlexPOS kassestystem" i toppen så folk ved hvad FlexPOS er med det samme. afhænger dog lidt af hvordan jeres potentielle kunder typisk kommer ind på siden.

Kort sagt: folk der er langsommere/dummere end dig selv skal vide med det samme at det er en side med kassesystem de har fundet, for ellers smutter de meget hurtigt hvis de kommer fra google.

Mvh.

Christian

God aften Christian
den er også lidt svær for jeg sælger intet. vi er leverandør af et kasse system til en rekke forhandlerer.

første linje st¨år der noget i stil med FlexPOS kasseapparat ########
men ok du missede den linje så det kan være jeg skal gøre den stører.
der kommer også nogle slides ind over som gerne skulle gøre det mere tydeligt...

din pointe er noteret ;)

Tak for indput !

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)