Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

App spasser

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Aabenraa
Tilmeldt 23. Feb 12
Indlæg ialt: 56
Fra  Zalong Skrevet kl. 10:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

jeg har aldrig rigtig fået begyndt på at bruge apps.

Har dog gået og kogt lidt på en ide, og har et par spørgsmål, jeg gerne vil have svar på.

Kan man lave en App som man kan kommunikere med?

Eks 1: 1 butik har 100 kunder med denne app, og vil gerne sende en besked til dem alle. Kan man det?

Eks 2 : Butikken vil sende besked til 1 bruger kan man det?

Beskederne vil være standard beskeder, som feks "Din vare er færdig" eller lign.

Fra Aarhus N
Tilmeldt 6. Sep 10
Indlæg ialt: 423
Fra  Jens Juul Nielsen Skrevet kl. 10:23

Ja til begge.

Hvis du ikke gider SMS, så kan du lave en, hvor folk registrerer sig med email eller andet og vha Apple push eller egen udviklede protokol kan du sende beskeder til 1 eller flere brugere.

Fra Aarhus
Tilmeldt 27. Apr 05
Indlæg ialt: 271
Fra  HeyBuy Skrevet kl. 10:51

Hej Lars,

Det kan man.. tjek fx det jeg arbejder på: HEY!

HEY! er en platform til mobil markedsføring for specialforretninger.. deriblandt fx frisører (som jeg kan se du arbejde med). Det er stadig i et tidligt stadie, og udvikles derfor løbende - dog fungerer det der er 100%.

Frisører er en af de brancher jeg stærkt overvejer at fokusere på fremadrettet, så hvis det har interesse kunne vi eventuelt snakke sammen? Jeg smider dig lige en besked.

Leder du efter en dansk aktie app? Se den bedste aktie app

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 11:26

Hej Lars

Du kan jo altid bruge SMS. Det fungerer på alles mobiltelefoner. :-)

Ved SMSdet kan du sende SMS-beskeder til alle slags mobiltelefoner via vores SMS gateway til kun 26 øre per SMS inkl. moms. Det kan du se via linket. :-)

Når du gerne vil have folk til at tilmelde sig, kan du oprette en mediekode på 1919, så tilmelder folk sig ved at sende en SMS til 1919 med teksten "zalong Mike" eller bare "zalong". Så er personen tilmeldt gruppen "Frisør", og du kan nu sende en SMS til hele den gruppe via vores kontrolpanel.

Skriv gerne hvis du gerne vil have en prøve på det.

Mike

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)