Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Linkbuilding Indien - et godt valg?

Side 1 ud af 3 (26 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er,

Jeg har en hobby-side, som jeg godt kunne tænke mig at få linkbuildet på. Da det blot er en hobby-side og budgettet er meget stramt, har jeg overvejet at outsource det til Indien. Jeg har besluttet at tage et firma frem for en freelancer, da jeg har haft en dårlig oplevelse med dette (nytteløse links).

Jeg har fundet et firma der hedder Link Popularity Service som har fået generelt gode anmeldelser (http://link-popularity-service.topseos.in/). Jeg havde tænkt mig at vælge deres Silver Plan. Hvad mener I, er det pengene værd? Jeg har kun godt 1000,- om måneden at gøre med og man skal jo starte et sted.

All the best

Kasper Andreassen

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 1604
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 22:12
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Kasper,

Linkbuilding er nok et af de områder jeg ikke ville gå på kompromis med kvalitet.

Men at det er min personlige holdning kan jo være lige meget - især når budgettet ikke er særlig stort.

Hvis du føler for det, så gør det :-) Og hvis du gør det, så tror jeg alle på Amino godt kunne tænke sig at høre resultatet af billigt indisk SEO ;-)

God aften her fra

Fra Allerød
Tilmeldt 31. May 12
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 02:25

Det kommer sgu an på budgettet. Jeg ville betale pengene til en kendt seo-xx eller seo--firma da dine links fremadrettet skal have en god kvalitet. søg efter søren og webjuice.

Fra Allerød
Tilmeldt 31. May 12
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 02:37

SEOmoz havde faktisk en fantastisk tråd omkring emnet, søg og du skal finde. Konklusionen var at der sidder en inder i toppen af G og Bing  :)

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:56

Tak for svarene :-) ..

Er egentlig nysgerrig omkring om det blot er penge ud af vinduet eller om denne Silver-pakke er et OK produkt? 

All the best

Kasper Andreassen

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 19:17

Indisk backlinks virker da, i et vis omfang. Men bliver de ved med at virke? Nok ikke nogen der kan svare på.

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1543
Fra  Sjællands ejendomsservice Toprobot.dk Skrevet kl. 19:24

Kasper-A:
Er egentlig nysgerrig omkring om det blot er penge ud af vinduet eller om denne Silver-pakke er et OK produkt? 

Jeg ved ikke om det er mig der er "fattesvag" ,  Seo-linkbulding kan kun gøres på den rigtige måde

og det er ikke igennem Indien.. Eller ?

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1543
Fra  Sjællands ejendomsservice Toprobot.dk Skrevet kl. 19:26

LNG.DK:
SEOmoz havde faktisk en fantastisk tråd omkring emnet, søg og du skal finde. Konklusionen var at der sidder en inder i toppen af G og Bing  :)

Giv mig gerne et link til dette

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:28

@SERPNAME: Var også derfor jeg ville høre folks erfaring. Nu har dette firma fået gode anmeldelser og virker seriøst. 

@Johnny Nielsen: Forstår ikke hvad du mener, hvorfor skulle det være "den forkerte måde" at gøre det fra Indien? 

Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1362
Skrevet kl. 21:46
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Artiklerne, bookmarks og directories kan du få for $10-$20 i alt på Fiverr. Tilbage er der så 10 one way links og 5 reciprocal links. De første 10 er sandsynligvis indlæg på offentlige blognetværk, mens 'reciprocal links' lyder farligt eller ligegyldigt for det er da forhåbentligvis ikke dig der skal linke ud?

Jeg vil tro du kan spare omkring $100-$150 ved at finde de individuelle ydelser enkeltvis andre steder.

Side 1 ud af 3 (26 indlæg)