Jeg har en hobby-side, som jeg godt kunne tænke mig at få linkbuildet på. Da det blot er en hobby-side og budgettet er meget stramt, har jeg overvejet at outsource det til Indien. Jeg har besluttet at tage et firma frem for en freelancer, da jeg har haft en dårlig oplevelse med dette (nytteløse links).
Jeg har fundet et firma der hedder Link Popularity Service som har fået generelt gode anmeldelser (http://link-popularity-service.topseos.in/). Jeg havde tænkt mig at vælge deres Silver Plan. Hvad mener I, er det pengene værd? Jeg har kun godt 1000,- om måneden at gøre med og man skal jo starte et sted.
Det kommer sgu an på budgettet. Jeg ville betale pengene til en kendt seo-xx eller seo--firma da dine links fremadrettet skal have en god kvalitet. søg efter søren og webjuice.
Artiklerne, bookmarks og directories kan du få for $10-$20 i alt på Fiverr. Tilbage er der så 10 one way links og 5 reciprocal links. De første 10 er sandsynligvis indlæg på offentlige blognetværk, mens 'reciprocal links' lyder farligt eller ligegyldigt for det er da forhåbentligvis ikke dig der skal linke ud?
Jeg vil tro du kan spare omkring $100-$150 ved at finde de individuelle ydelser enkeltvis andre steder.