Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Linkbuilding Indien - et godt valg?

Side 2 ud af 3 (26 indlæg)
Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 21:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Erik Hamre:
Artiklerne, bookmarks og directories kan du få for $10-$20 i alt på Fiverr. Tilbage er der så 10 one way links og 5 reciprocal links. De første 10 er sandsynligvis indlæg på offentlige blognetværk, mens 'reciprocal links' lyder farligt eller ligegyldigt for det er da forhåbentligvis ikke dig der skal linke ud?

De er ikke håndlavet.

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra København Ø
Tilmeldt 15. Sep 11
Indlæg ialt: 166
Fra  SEO Nørden Tandblegning 365 Skrevet kl. 01:11
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Med 1.000 kr på lommen lyder Indien som et meget godt valg... Der er efter min erfaring langt mellem snapsene i Indien, men til gengæld plejer man også at få et minimum for pengene...

Det sagt så kommer du ikke langt for en tusse om måneden uanset hvor langt væk du outsourcer det! Jeg vil anbefale dig at bruge en helvedes masse timer på at sætte dig ind i SEO og lave arbejdet selv i stedet... Det vigtigste er position, position og position på nettet og hvis man ikke har pengen til at købe den, så må man hellere lære det the hard way ;-)

Partner - KH-Online.dk

Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 1147
Skrevet kl. 01:20

Laust1:

Med 1.000 kr på lommen lyder Indien som et meget godt valg... Der er efter min erfaring langt mellem snapsene i Indien, men til gengæld plejer man også at få et minimum for pengene...

Det sagt så kommer du ikke langt for en tusse om måneden uanset hvor langt væk du outsourcer det! Jeg vil anbefale dig at bruge en helvedes masse timer på at sætte dig ind i SEO og lave arbejdet selv i stedet... Det vigtigste er position, position og position på nettet og hvis man ikke har pengen til at købe den, så må man hellere lære det the hard way ;-)

Laust right on :-) og til trådstarter hvis du lige gider og sende mig en pb, så vil jeg kvittere med en gratis udgave af den SEO bog som jeg aldrig blev færdig med at skrive :-)

Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1362
Skrevet kl. 01:59
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

SERPNAME:

Erik Hamre:
Artiklerne, bookmarks og directories kan du få for $10-$20 i alt på Fiverr. Tilbage er der så 10 one way links og 5 reciprocal links. De første 10 er sandsynligvis indlæg på offentlige blognetværk, mens 'reciprocal links' lyder farligt eller ligegyldigt for det er da forhåbentligvis ikke dig der skal linke ud?

De er ikke håndlavet.

Det tror jeg nu heller ikke denne indiske service er. 100 artikler til artikelkataloger ville koste mere end $199 alene. Derfor er der med garanti tale om spinnede artikler og automatisk submission.

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 03:47

Nej, gør det ikke.

Hvis du er rigtig heldig, så vil de indiske links ikke skade dig.

Du skriver selvfølgelig ikke om din side er indisk, i så fald kan det måske gå an, men hvis den er dansk/engelsk så behold dine penge selv, og lav arbejdet selv.

Start med at opsøge 10 sider indenfor samme emne som dit, og få dem til at linke. Så er du allerede langt foran dine indiske venner.

Fra Korsør
Tilmeldt 16. Jan 11
Indlæg ialt: 508
Skrevet kl. 10:24

Det er nok mest link i brugerprofiler i diverse fora du får - som nok tit og ofte bliver slettet, når "bruger" ikke bidrager med noget i forhold til forum.

Jeg sletter selv den slags i mine fora - det tror jeg også mange andre gør.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:45

@Erik Hamre: Tak for dit svar. Men som der bliver nævnt er Fiverr ofte blot folk der bruger bots til at spamme ud på nettet. Indien er jo et lavløns-land og derfor vil jeg tro at det er almindelige personer der sidder og submitter ens artikler. Om de er spinnet eller ej betyder ikke så meget for mig, så længe de er unikke og man ikke risikere DC.

@Laust1: Tak for svaret. Nej tænkte heller ikke jeg ville komme så langt. Har overvejet flere gange at lave det selv, er bare ikke så tryg ved engelsk link-building (siden er på engelsk), finder det så uoverskueligt. Men jeg må nok bare bide i det sure æble og komme igang :-)

@Lurks in the dark: Det siger jeg ikke nej til, mange tak - jeg sender dig en PB :-)

@Casper Blom: Tak for svaret. Den er på engelsk. Men ja, jeg må nok bare komme igang med selv at gøre det!

@Torben Brighs: Tak for dit svar. Var det jeg fik da jeg outsourcede det til en pakistaner via Odesk. Regnede med at firmaer ville gøre det mere seriøst.

Tak til alle for hjælpen, jeg går igang med selv at linkbuilde og så sparer jeg den tusse :-)

All the best

Kasper Andreassen

Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1362
Skrevet kl. 14:02

Kasper-A, der er vel ikke nogen forskel på om nogen submitter 100 spinnede artikler manuelt eller med software? Tro mig, der sidder ikke nogen indere og tilføjer disse artikler manuelt og selvom de gjorde gør det ingen forskel. Der har længe været software der kan submitte til alle de kendte (og mindre kendte) artikeldatabaser.

Men prøv dig ad, jeg ville hellere bruge pengene på nogle Web 2.0 properties med unikt indhold og så nogle artikel/bookmark links fra Fiverr til disse. Link fra Web 2.0 til din side samt evt. andre danske artikler du har skrevet osv.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:17

Måske rigtigt nok, er nok blot penge ud af vinduet. 

Erik Hamre:
Men prøv dig ad, jeg ville hellere bruge pengene på nogle Web 2.0 properties med unikt indhold og så nogle artikel/bookmark links fra Fiverr til disse. Link fra Web 2.0 til din side samt evt. andre danske artikler du har skrevet osv

Tak for det, det må jeg prøve :-) .. 

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 23:09
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Kasper-A:

Hej Amino'er,

Jeg har en hobby-side, som jeg godt kunne tænke mig at få linkbuildet på. Da det blot er en hobby-side og budgettet er meget stramt, har jeg overvejet at outsource det til Indien. Jeg har besluttet at tage et firma frem for en freelancer, da jeg har haft en dårlig oplevelse med dette (nytteløse links).

Jeg har fundet et firma der hedder Link Popularity Service som har fået generelt gode anmeldelser (http://link-popularity-service.topseos.in/). Jeg havde tænkt mig at vælge deres Silver Plan. Hvad mener I, er det pengene værd? Jeg har kun godt 1000,- om måneden at gøre med og man skal jo starte et sted.

All the best

Kasper Andreassen

Hej Kasper

Du skal gøre dig klart at du løber en risiko, når du bygger links på den måde. Du risikerer at Google på den ene eller anden måde straffer dit website. Det er ikke sikkert at det sker, men det er umuligt at vide det, og tendensen er at Google bliver mere og mere hårde ved den slags linkprofiler.

Med andre ord, skal du vælge hvor stor en chance du vil tage med dit website - er det okay at risikere at det taber alle sine rankings?

Hvis det er et site som betyder noget for dig - herunder indtjeningsmæssigt, tror jeg ikke tiden er til at købe den slags linkpakker til det. Det er for risikabelt. Find hellere noget andet linkbuilding for 1000 kroner om måneden at investere i - noget som ser ud til at have en lavere risikoprofil.

Mvh Anders Saugstrup

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Side 2 ud af 3 (26 indlæg)