forkert side jeg gav feedback på så . generelt savner jeg farver på siden , der giver lidt mere liv på siden. vedr gratis hjemmeside gælder det lige vel hvor meget trafik du har og hvor mange GB du skal have og man kun betale 379 kroner om måneden vis du bruger 800 GB trafik om måneden ? hav er betingelser ved at hoste sider hos jer jeg kan slet ikke finde nogle på siden? er der fri suport med jeres ordning og er der nogle grænser for meget man må ringe og skrive om spørgsmål vis man køber jeres CMS løsning kan man betale 1 måneden og så opsige og kan man så flytte det lavet over til et andet webhotel eller er bundet på nogle som helst måde med jeres ordning det kunne være dejligt at kunne læse det . jeg savner på siden det social medie google plus og du må gerne lave i deres farver derved lettere at se dem på siden. metatags ville jeg lave tættere ved de 70 tegn som vises på google , for der kan generelt skrive dobbelt så mange ord i titler på siden end du gør lige nu |
Der mangler da helt vildt mange informationer om "hjemmeside 0,-" konceptet? Hvilke betingelser er gældende?