Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opstart som selvstændig vognmand hos 3x34

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 5. Nov 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 19:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Nå det mener du 

jeg har været vognmand i 3x34 i 15 år og har 9 biler 

jeg kan ikke genkende det du påstår !! 

Henrik

Fra Lystrup
Tilmeldt 1. Nov 05
Indlæg ialt: 614
Fra  wilhelmsen.tv Skrevet kl. 00:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik.
Det er sikkert fint at have 9 biler og egne faste kunder som supplement til 34. Tråd starter snakker om en bil og helt bunden.

Som sagt kender jeg personligt 8 vognmænd der var nød til at lukke firma pga for lidt ture. Både i København og Jylland.

Hvis du er en af Dem i toppen bliver du jo også favoriseret frem for de nye.


men held og lykke

Tilmeldt 30. Jul 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 23:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja men det er ikke mini trans der har ikea mere

Fra Vejle
Tilmeldt 9. Apr 07
Indlæg ialt: 113
Skrevet kl. 11:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var en god forretning for 10 - 15 år siden da alle kunne passe sig selv og sine egne kunder, og kun gøre brug af centralen til at få ekstra ture når de havde lidt mere ledig kapasitet. Men de nystartede og dem der kun har haft centralen at sætte deres lid til har aldrig haft kronede dage hos hverken 3*34 eller nogen af de andre kurerfirmaer.

Men hvis han tjener 30.000 i dag, så skal han regne med at pladsleje, bilfinansiering og drift m.m. formentlig vil koste mindst 30.000 om måneden, som skal betales inden manden får løn selv.

De budgetter de stiller for dagen ser altid meget fine ud, og man skal bare "give den en skalle selv" så bliver det endnu bedre, og nogle tilbyder "Trnzn" at man kan få henstand på pladslejen til der kommer mere gang i den, og således ophober man gæld som skal indfries ved ophør. Lidt ligesom de gamle by matadorer gjorde i gamle dage :)

Og selv om i selv har penge at skyde i det, så husk på at de skal også forrentes med 8 - 10 % pa. med tiden, for ellers er det stadig en dårlig forretning.

Held og lykke.

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)