Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

I kampen mod det altødelæggende afgiftsvanvid

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Lejre
Tilmeldt 8. Nov 05
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 19:55
Hvor mange stjerner giver du? :

I min naive kamp for at bringe moderdyret til jorden vil jeg gerne sætte fokus på hvor ødelæggende de mange afgifter på danske vare er.

Jeg arbejder for tiden på en mærkningsordning som skal vise hvormeget afgift der er på de enkelte vare. Jeg leder nu efter en modig forretningsindehaver, gerne een med vare som er med høje afgifter, til at deltage i ordningen.

Læs lidt om tanke på www.store-broder.dk 

Hvis vi kan lave en god event ud af det kan det jo også være at der falder lidt mediedækning af til forretningen.

Kom også gerne med ideer og kritik.

Hilsen

Jakob

Fra København
Tilmeldt 19. Jul 10
Indlæg ialt: 353
Fra  Internetpriser.dk Skrevet kl. 20:06

jakob:

Jeg arbejder for tiden på en mærkningsordning som skal vise hvormeget afgift der er på de enkelte vare. Jeg leder nu efter en modig forretningsindehaver, gerne een med vare som er med høje afgifter, til at deltage i ordningen.

Det ville satme være fedt! Sådan et barometer der viser i procent [:::::60%:::::|||||||] på hver emballage hvad der er af afgifter. Og ikke mindst hvad det er indeholdt af... 

Biler [::::::::::::::::99%|] :D

Internetpriser.dk - find og sammenlign internetforbindelser!

Fra Lejre
Tilmeldt 8. Nov 05
Skrevet kl. 20:44

Du skulle næsten gå ind på store-broder.dk og se hvordan mærket ser ud!

Fra København
Tilmeldt 19. Jul 10
Indlæg ialt: 353
Fra  Internetpriser.dk Skrevet kl. 21:22

Ja så det godt, ved første øjekast så virkede det meget uoverskueligt... ideen er god men smid en designerlogoet, hvis det skal indgå på varer fremover. Tænk på nogle produkter printes i dårlig kvalitet så markeringen hvor afgiften er, kan blive for utydelig og grumset.

Jeg støtter gerne projektet, så skriv herinde hvis du søger noget specifikt, så kan det være man kan hjælpe.

Internetpriser.dk - find og sammenlign internetforbindelser!

Fra Lejre
Tilmeldt 8. Nov 05
Skrevet kl. 21:58

Morten,

Tak for din feedback.

Hvis der skulle være en designer der vil hjælpe så smid en mail til mig, al hjælp er velkommen.

Sidelayout og mærkedesign er lavet udfra tanken om, at det skulle ligne noget skabt af et dysfunktionelt fascistisk regime ex. USSR. Eller et styre som beskrevet i bogen 1984 af Georg Orwell, som også navnet Store Broder henviser til!

Og så var det vist også lidt fordi, at jeg ikke er grafiker og bare lavede det i Open Office Impress, svarende til Power Point ;-)

...derfor, designet må gerne opgraderes af en professionel, hvis der er nogen der melder sig, er der det?

Ednu en gang tak for dit input.

Hilsen

Jakob

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)