Jeg får i disse dage mange hundreder besøgende på min side, NicklasBendtner.dk (På grund af VM - og hans seneste 2 mål, yay!). Jeg har fået meget kritik på at siden ligner en Affiliatehjemmeside i stedet for en fanside til ham, og vil derfor gerne spørge jer om hjælp.
Jeg leder efter et nyt design til siden da det jeg har nu er rimelig.. Affiliate/ikke-fanside agtigt. Kan du anbefale et design som ville kunne egne sig godt til siden? (det må gerne koste penge, ja).
Derudover vil jeg høre om du har ideer til nye sider på den. Jeg tænker noget udover nyheder - noget som kan få brugerne til at blive i længere tid på siden.
Mvh, Casper Jensen (som håber på en masse ideer!). - På forhånd tak!
Tag eventuelt et kig på ThemeForest. Der skulle du gerne kunne finde noget inspiration.
Tak for linket! Jeg har bare kigget rigtigt mange Wordpress-design hjemmesider igennem, og jeg synes der er mange gode - så mange at jeg ikke kan bestemme mig.. Jeg har også brug for at høre jeres meninger, så det ikke kun er min mening (hvis min mening nu ikke er så god).
Tag eventuelt et kig på ThemeForest. Der skulle du gerne kunne finde noget inspiration.
Tak for linket! Jeg har bare kigget rigtigt mange Wordpress-design hjemmesider igennem, og jeg synes der er mange gode - så mange at jeg ikke kan bestemme mig.. Jeg har også brug for at høre jeres meninger, så det ikke kun er min mening (hvis min mening nu ikke er så god).
Hej igen Casper
Jeg vil kigge din side igennem, og så kommer med min idé til et nyt design :D