Jeg har min webshopforbrugskunst.dk, med mange fede varer. Jeg søger et par velbesøgte blogs, hjemmesider eller lign, som jeg kan sponsorer nogle præmier til. Altså hvis du f.eks. har en side som f.eks. en modeblog eller lign, og kunne tænke dig at afholde en konkurrence for dine brugere (måske til at samle facebook fans, eller nyhedsbrevs signups) - så vil jeg godt sponsorer en præmie som du kan bruge til at afholde konkurrencen.
Det eneste jeg kræver er selvfølgelig nogle få ord om min webshop, og et link dertil.
Det skulle gerne være win/win for os begge.
Smid mig en PM hvis du er interesseret, eller en mail til info@forbrugskunst.dk - Så vælger jeg et par stykker.
Mvh
Jesper
Driver en række webprojekter, blandt andet rejstil.dk og bedste webhotel.
Du er velkommen til at tage et kig på Holder det? som er en produktanmeldelses side. Vi vil med glæde skrive lidt om et produkt og linke til din shop. Du kan læse mere her om hvordan det foregår: http://holderdet.dk/fa-anmeldt-et-produkt/
Mvh
Rene
Har du en artikel, så har vi stedet du kan få den op - se mere på Anyblog.dk
Du er velkommen til at tage et kig på Holder det? som er en produktanmeldelses side. Vi vil med glæde skrive lidt om et produkt og linke til din shop. Du kan læse mere her om hvordan det foregår: http://holderdet.dk/fa-anmeldt-et-produkt/
Mvh
Rene
Det ser interessant ud, jeg vender lige tilbage når jeg har fået et større overblik over henvendelser :-)
Lars Østergaard:
Hej Jesper,
Jeg kender et par stykker der kunne være interessante. Har sendt din mail videre til dem.
Lyder spændende, mange tak :-)
Driver en række webprojekter, blandt andet rejstil.dk og bedste webhotel.
Jeg har set din annonce, og er ejer af en modeblog, hvor jeg selv søger sponsere. Jeg blogger udelukkende om mode, og mit forhold og inspiration omkring det, samtidig har jeg meget personlig iblandt, da jeg synes det giver en blog lidt mere at læse om. Jeg er 17 år, og går i gymnasiet, samtidig med job ved siden af, så derfor er min eneste hobby min modeblog, som jeg bruger mange timer på hver eneste uge/dag.
Jeg kan se at din annonce er skrevet for nogle måneder siden, men jeg ville høre om du stadig var interesseret, og manglede nogle?
Jeg har en sportsblog med 23 aktive blogger. Vi vokser og vokser for hver dag. 6700 medlemmer af vores facebook side og 44.000 followers på Twitter. Skriv, hvis det er noget du synes virker interessant :-) Itsport.dk