Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

17 årige pige søger arbejde

Side 2 ud af 4 (33 indlæg)
Fra Brønshøj
Tilmeldt 22. Nov 08
Indlæg ialt: 96
Skrevet kl. 18:21 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja finanskrise

Succes er ikke destinationen, men kan være begyndelsen på rejser.

Tilmeldt 14. Jun 12
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 18:23 | Låst

Faktisk har jeg ikke styr på sådan noget, hehe :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:44 | Låst
Gennemsnit 4,3 stjerner givet af 6 person

For mig virker det mere som en profiltekst til din Arto profil... Billedet du har valgt som profilbillede ligner også noget derfra.

- Har du ikke et mere seriøst billede af dig selv? I stedet for et hvor du er dullet op med læbestift og trutmund..

Det som jeg tænker ud fra denne ... "jobansøgning" er:
Jeg kan godt forstå hvorfor hun er blevet afvist.

Vend det rundt, og få mig til at tænke:

Hvorfor faaaen er hun blevet afvist?!

Hvad har du af joberfaringer?

Hvad er dine kompetencer?

Har du nogle anbefalinger?

(Det her er konstruktiv kritik)

Mvh.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:47 | Låst
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 4 person

Derudover er der også mange stavefejl, og nogle sætninger der giver absolut 0 mening.

Få det lige læst igennem, inden du poster det. :-)

Håber du kan bruge det.

Tilmeldt 14. Jun 12
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 20:57 | Låst
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 4 person

undskyld mig lige hvad er det du mener? det du sidder og skriver giver ingen mening. hvad er arto forresten ?

ER KUN 17, så ikke så meget risiko for arbejdes erfaring, eller ligne!!!

har ikke skrevet noget forkert jeg skriver bare jeg ikke ville være hjemme, da mig og andre fra skolen ikke kunne optages fordi der ikke er plads. og ville finde mig et arbejde eller ligne. 

mine stavefejl kommer ikke dig ved hvordan jeg staver, er desværre to sproget, og ikke helt dansker, og tror nok vist alle ved hvad jeg søger, eller mener, så det er ikke det store problem, hvis folk ikke forstår det jeg skriver må de bare spørger ind til, og tror vist ikke den her hjemmeside er rettet til en som dig.

nej desværre kunne ikke bruge det til noget, da det ikke er værd ;)

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:08 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Bertil har faktisk ret. Amino er ikke en jobsøgnings-side og Bertils råd var faktisk meget brugbare.

Dét han mener er at du bør fortælle mere om dine erfaringer med tidligere jobs (selv et avisjob er bedre end ingenting, da det fortæller at du kan passe et arbejde.

Derudover var dit tidligere profilbillede meget useriøst. Det er ikke dit udseende jeg mener, men måden du sad på og dit ansigtsudtryk. Når du søger et arbejde  er det bedst at vise et billede hvor du ser glad og frisk ud.

Selvom du er tosproget er der mange muligheder for at rette din tekst igennem. Du kan f.eks. skrive det i word og få stavekontrollen til at rette det igennem inden du kopierer det over til internettet. Eller du kan eventuelt spørge en lærer eller et familiemedlem rette din tekst.

Hvis du retter de her ting er der meget større chance for at du får et godt job. 

Tilmeldt 20. Apr 12
Indlæg ialt: 86
Fra  Juiced Up - Lej anlæg København Skrevet kl. 21:24 | Låst

Tag et kig på formidlingen.dk - Det er arbejde med mennesker og gir rigtig godt!

Samtidig gør du en fantastisk ting :)

Lej højtalere, lydudstyr og lys. Lej Anlæg København

Fra København
Tilmeldt 12. Feb 12
Indlæg ialt: 162
Skrevet kl. 21:26 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 5 person

Hanan:

undskyld mig lige hvad er det du mener? det du sidder og skriver giver ingen mening. hvad er arto forresten ?

...

nej desværre kunne ikke bruge det til noget, da det ikke er værd ;)

Hold da op. Bertil har altså ret, men du vælger at ignorere det, fordi du ikke synes om det. 

Hanan:

Jeg er 16 år gammel og har 5 jobs på mit CV samt 2 skolerelaterede aktiviteter. Det er måske din egen skyld at du ikke har noget job. 

Hanan:

mine stavefejl kommer ikke dig ved hvordan jeg staver, er desværre to sproget, og ikke helt dansker, og tror nok vist alle ved hvad jeg søger, eller mener, så det er ikke det store problem, hvis folk ikke forstår det jeg skriver må de bare spørger ind til, og tror vist ikke den her hjemmeside er rettet til en som dig.

Jeg er skam heller ikke dansk, men jeg kan stadig dansk som enhver anden 16-årig, så det er bare en dårlig undskyldning. Alle ved måske hvad du søger, men du giver ingen grund til hvorfor man børe ansætte dig. 

Og lige en sidste ting, jeg fik lavet mit logo af Bertil og jeg er meget tilfreds. Og det hele var igennem Amino :) 

Held og lykke med at finde et job! Du bør dog tænke noget mere over, hvordan du skriver foran potentielle arbejdsgivere. 

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:27 | Låst

Hanan:

Da jeg var 17 havde jeg haft 6 forskellige jobs i længere tid. Og havde øvet mig på grafisk design i 4 år, for at tillære mig en evne som jeg kunne bruge senere hen.

- Jeg er nu 19 år, har været blandt de 5 bedste i en landsdækkende grafisk talentkonkurrence, er i gang med at starte mit eget firma op, og inden vi har fået lavet en hjemmeside, har jeg så mange kunder at jeg er nødt til at takke nej til opgaver, selvom det er et fag hvor der er mange om budet.

Hanan:
har ikke skrevet noget forkert jeg skriver bare jeg ikke ville være hjemme, da mig og andre fra skolen ikke kunne optages fordi der ikke er plads. og ville finde mig et arbejde eller ligne. 

De siger jo ikke bare ÆLLE BÆLLE, de fravælger jo dem som er mindst egnede af alle ansøgere.

Hanan:

Dine staveproblemer i sig selv, kommer ikke mig ved nej.

- Men når du skriver en jobansøgning og jeg kan se at du jo faktisk godt kan stave, og de fleste af stavefejlene bare ligner sjuskefejl. Så gør jeg dig opmærksom på det, for at hjælpe dig.

- Det at du er to-sproget kunne du jo f.eks have skrevet i ansøgningen, da der jo er mange der søger oversættere.

Resten i dit svar udstråler bare at du måske ikke er helt så moden som du skriver i din "ansøgning".

Tag i mod mine råd eller lad værre, jeg har kun brugt tid på at skrive dem for at hjælpe dig.

Mvh.

Fra Brønshøj
Tilmeldt 22. Nov 08
Indlæg ialt: 96
Skrevet kl. 22:31 | Låst

Oh hvad alle det her, hun har ikke sagt noget dårligt .
Jeg er en arbejdsgiver .hvis hun bor i kbh vil jeg ansætte hende uden problem

Succes er ikke destinationen, men kan være begyndelsen på rejser.

Side 2 ud af 4 (33 indlæg)