Hey flinke aminoer!Tøserne vader rundt i bikinier (okay ikke lige i dag..... men det sker da.. indimellem....). Danmark spiller glimrende fodbold, eller vi får i hvert fald lavet mål! Vigtigst af alt er der kolde grønne i køleskabet og vi sidder og roder med hjemmesider - man kan da ikke andet end at være i herligt humør :)? Nå - jeg hader lange salgstaler! Så forsøger at gøre det kort Vi tilbyder kort og simpelt 1000 DKK i rabat pr. dansk netbasker mod Tyskland - hvis du bestiller inden søndag! Prisen starter på 2999 DKK! Som et ekstra tilbud til Amino'er - er det ligegyldigt om vi vinder eller ej! Vi giver rabat pr. mål uanset hvad. Vi klarer det hele for dig!I vores EM tilbud er følgende inkluderet:
Hvorfor så billigt?! Hos QER tror vi på længere varende relationerSelvom i hos QER Marketing ikke er bundet af abb. og har får design rettigheder fra dag 1, så i er frit til at gå. Tror vi på længere varende relationer. Hos QER Marketing ligger vi ikke skjul på - at største delen af vores profit kommer fra E-markedsføring og ikke hjemmesider. Her kan vi også udnytte nogle af vores kompetencer indenfor marketing, sociologi og økonomi. Vi ser dette som et sats på at vi kan finde et match med hinanden og derfor starte et længere sigtet samarbejde, hvor vi kan rådgive med mobil marketing, SEO, deal eller måske stå for jeres booking system!. Samarbejdet starter med udarbejdelsen af jeres hjemmeside - her oplever vi hurtigt om der er et match - og om vi derfor kan tilbyde jer videre vejledning til at opnå større profit! Kontakt vores salgsafdeling på 5019 6134 |
Super fedt tilbud, som mange forhåbentlig vil gøre brug af.
Jeg synes dog måske, at I skulle tilføje et loft over hvor høj rabat der ydes
Jeg tænker bare, at hvis (læg mærke til jeg sagde hvis) Danmark scorer 3 mål eller derover - ja, så ender I med at betale kunderne penge og give dem en gratis hjemmeside.