Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vi giver 1000 DKK i rabat pr. dansk netbasker mod tyskland! Hjemmeside helt ned til 0 DKK!

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 28. Mar 12
Indlæg ialt: 93
Fra  Peacock Skrevet kl. 15:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,5 stjerner givet af 2 person

Hey flinke aminoer!

Tøserne vader rundt i bikinier (okay ikke lige i dag..... men det sker da.. indimellem....). Danmark spiller glimrende fodbold, eller vi får i hvert fald lavet mål! Vigtigst af alt er der kolde grønne i køleskabet og vi sidder og roder med hjemmesider - man kan da ikke andet end at være i herligt humør :)?

Nå - jeg hader lange salgstaler! Så forsøger at gøre det kort

Vi tilbyder kort og simpelt 1000 DKK i rabat pr. dansk netbasker mod Tyskland - hvis du bestiller inden søndag! Prisen starter på 2999 DKK!

Som et ekstra tilbud til Amino'er - er det ligegyldigt om vi vinder eller ej! Vi giver rabat pr. mål uanset hvad.

Vi klarer det hele for dig!

I vores EM tilbud er følgende inkluderet:

• Personligt design - vi udformer et personligt design og sætter det op med det CMS system du måtte ønske. CMS er det system som du selv senere kan håndtere din side med. Det minder om word. Udarbejdelsen sker selvfølgelig i tæt samarbejde med dig pr. telefon eller ved møde hos os (Kbh)
    • Vi opsætter følgende sider: Kontakt side
      • Kontaktside
      • Vi tilføjer ligeså meget tekst fra jeres gamle side - som i måtte ønske.
      • Derudover 3 artikler (300 ord) om det emne i måtte ønske! Her kunne jeres service/produkt beskrivelse være genial
      • Basal SEO opsætning, som sikre at i findes på Google.
      • Billede rettigheder! Derudover har vi en del billede rettighed. Så i slipper for at tænke på ekstra omkostninger til købe af diverse billedere osv.
      • I kan have jeres side allerede fredag næste uge!
      • Som en bonus sørger vi for jeres hjemmeside er designet i responsivt design! Dvs. den tilpasser sig automatisk smartphones og andre nyere mobil browsers.

Hvorfor så billigt?! Hos QER tror vi på længere varende relationer

Selvom i hos QER Marketing ikke er bundet af abb. og har får design rettigheder fra dag 1, så i er frit til at gå.

Tror vi på længere varende relationer.

Hos QER Marketing ligger vi ikke skjul på - at største delen af vores profit kommer fra E-markedsføring og ikke hjemmesider.

Her kan vi også udnytte nogle af vores kompetencer indenfor marketing, sociologi og økonomi.

Vi ser dette som et sats på at vi kan finde et match med hinanden og derfor starte et længere sigtet samarbejde, hvor vi kan rådgive med mobil marketing, SEO, deal eller måske stå for jeres booking system!.

Samarbejdet starter med udarbejdelsen af jeres hjemmeside - her oplever vi hurtigt om der er et match - og om vi derfor kan tilbyde jer videre vejledning til at opnå større profit!

Kontakt vores salgsafdeling på 5019 6134

Peacock.nu

Fra København
Tilmeldt 16. Feb 12
Indlæg ialt: 447
Fra  Kammersgaard Development Skrevet kl. 15:49

Super fedt tilbud, som mange forhåbentlig vil gøre brug af.

Jeg synes dog måske, at I skulle tilføje et loft over hvor høj rabat der ydes

Jeg tænker bare, at hvis (læg mærke til jeg sagde hvis) Danmark scorer 3 mål eller derover - ja, så ender I med at betale kunderne penge og give dem en gratis hjemmeside.

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 15:56

QER:

• Basal SEO opsætning. Vi sørger for at få jeres side indekseret på Google! Men vi lover ingen top placering fra dag 1.

Men i lover topplacering? :-)

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Hammel
Tilmeldt 11. Aug 11
Indlæg ialt: 441
Fra  Websolu.dk Skrevet kl. 16:03

Kasper:
Jeg tænker bare, at hvis (læg mærke til jeg sagde hvis) Danmark scorer 3 mål eller derover - ja, så ender I med at betale kunderne penge og give dem en gratis hjemmeside.

Som jeg tolker det, kan de ikke komme til at betale kunderne penge. Der står "helt ned til 0 DKK", og det er i rabat. Jeg går ikke udfra en rabat kan gå længere ned end en pris på 0.

De kan dog komme til at forære det ganske gratis. :)

Men super tilbud; held og lykke. Godt markedsføringstrick - nationalister tror jo på det, og for jer er det jo genialt, hvis DK så ikke scorer et eneste. :)

Fra København
Tilmeldt 28. Mar 12
Fra  Peacock Skrevet kl. 16:10

Tak for det Kasper. To har i hvert fald allerede ringet, så ja :).

Rabat referer jo til pris nedslag, vil ikke kalde det et ned slag hvis det kommer sig til at - man ligefrem skal give noget.

Og vi tager da glædeligt imod en reference til 0 DKK og et længere varende samarbejde - så fremt der skulle komme 3 netbaskere. Som jeg skriver er hjemmesider bare primært for at skabe kontakt og et fornuftigt længere varende samarbejde :)

@Serpname

Tak for påpegelsen - har rettet teksten :) Men den sku' selvfølgelig forstås som, at vi ikke lover nogle topplaceringer - ved mindre man er i utrolig niche præget fag.

Vi lover dog at du bliver rated bedre end hvis du fx. tuller rundt med 8 <h3> tags, tomme <h1> og ingen Gzip Kompression ;) - men vi ved vidst godt begge to, at sådanne placeringer kun kommer med linkbuilding SAMTIDIGT med man har styr på sin struktur af siden(Noget jeg kan se vi begge to iøvrigt ikke rigtigt har fokuseret på - men nu er der jo også mange markedsførings kanaler..).

Vi laver også SEO - men det ville være useriøst at tilbyde top placeringer, uanset keyword, samtidigt med en hjemmeside når prisen måske bliver 0 :)

Peacock.nu

Fra København
Tilmeldt 28. Mar 12
Fra  Peacock Skrevet kl. 18:37

Christian Bundgaard:

Som jeg tolker det, kan de ikke komme til at betale kunderne penge. Der står "helt ned til 0 DKK", og det er i rabat. Jeg går ikke udfra en rabat kan gå længere ned end en pris på 0.

De kan dog komme til at forære det ganske gratis. :)

Men super tilbud; held og lykke. Godt markedsføringstrick - nationalister tror jo på det, og for jer er det jo genialt, hvis DK så ikke scorer et eneste. :)

Lige præcis Christan og tak for ordene og god vind med dit projekt.

Vi er altid klar på noget sparring hvis det skulle være - du kan smide dit nummer i en PM, hvis det er :)

Peacock.nu

Fra København
Tilmeldt 28. Mar 12
Fra  Peacock Skrevet kl. 15:31

Så er der bestilt et par stykker - men vi kan stadigvæk godt nå 2-3 mere derfor tager vi også imod bestillinger 

Lørdag 10-16

Søndag 10-18 

Og selvfølgelig idag :)

Peacock.nu

Fra København
Tilmeldt 28. Mar 12
Fra  Peacock Skrevet kl. 12:45

Vi kan stadigvæk nå en enkelt bestilling inden søndag! Stephan Andersen tror på det - gør du?

"Det er fodbold, og alt er muligt. Hvorfor skulle vi ikke kunne det? Ellers var der ikke nogen grund til, at vi er her. Så kunne vi lige så godt tage hjem, så selvfølgelig tror jeg på det«, fastslår målmanden." Stephan Andersen til Politiken

Peacock.nu

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)