Er en dreng på 18 der gerne vil i gang med noget real business. Men ideen mangler, ved simpelthen ikke, hvad det skal være. Det må gerne være noget internetbaseret, som kan køres hjemmefra evt. En af mine venner er også friske på det, men igen kan vi ikke komme på noget. Vi har prøvet klassikeren, hvor man køber noget billigere og sælger det en smule dyrer, men den holder ikke i længden. Dels fordi det er meget usikkert om man kan afsætte sin vare. Kom med jeres bud, er spændt på at høre hvad I har at sige. På forhånd tak! |
Starte et eller andet sjovt!
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
- 1
|
Medstifter af Marketers.dk - Danmarks Affiliate Marketing Forum
|
Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau
Dato: 07-06-2007 23:39:05 Forfatter:frede000 Hej Vi har prøvet klassikeren, hvor man køber noget billigere og sælger det en smule dyrer, men den holder ikke i længden. Dels fordi det er meget usikkert om man kan afsætte sin vare. iværksætteri handler atid om at sælge dyrere end det man selv har ofret på det - enten i tid eller penge! så frem med "klassikeren" igen og find ud af noget du er god til, som du er vildt optaget af - en hobby f.eks. vigtigst af alt er, at du brænder for det produkt, du vil markedsføre dig med! du skal være villig til at ofre en masse penge og ikke mindst tid. har du så endelig tjent nogen penge så brug i starten kun penge til dig selv der virkelig er nødvendige til mad og drikke - resten investerer du i reklame og måske maskiner der kan gøre dit arbejde lettere. forvent ikke at blive rig de første år. det kan være rigtig surt engang imellem, men friheden er alle strabadser værd. hold os orienteret om hvad du finder på! klaus (iværksætter siden 1992) |
Nu nævner du det med at købe ting billigt, og sælge det videre. Hvis det nu går godt, hvorfor så ikke gøre noget mere ud af dette? Start noget engro-salg, outlet eller andet internetbaseret ud fra dette. |
// Jesper Skov
Jeg er selv ung iværksætter (også kun 18 år), og jeg startede bare med det jeg syntes var aller aller fedest - at holde fest... længere var den ikke! Idag holder jeg omkring 20-30 arrangementer årligt for folk, dvs. jeg sørger for kontakterne, lokalerne osv. osv. og så køber de øl, vand og spiritus af mig (husk næringsbrev), som jeg køber billigt hos en grossist, og sælger dyrere til dem... Så find noget i er gode til, og synes er fedt. Men det er hårdt arbejde at komme igang, og man hiver ofte sig selv i håret når tingene ikke fungerer som man ønsker og forventer de bør gøre. Så før i starter - det er ikke kun for sjov.. Men held og lykke! Iøvrigt må jeg give "wonderbaum" ret - kig forummet igennem - det hjælper! Ofte kan forummet give svar på ting, som den flinke dame ved erhvervs- og selskabsstyrrelsen ikke aner noget om - så hold øjnene åbne! Christian |
Jeg er lidt skeptisk over for jeres indlæg:) Jeg føler ikke at man skal gi sig i sving med noget uden lysten... I skal ikke starte et firma for at starte et firma, I skal starte et firma fordi I er gode til noget, og kan bruge dette i en virksomhed! |
Med Venlig Hilsen
Nick Nørgaard
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)