Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ungt og hipt navn til fruens nye blog

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Nov 11
Indlæg ialt: 101
Fra  Juncher Design Skrevet kl. 13:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey,

Sidder og laver en blog til fruen, som går med en lille blogger i maven. Vi skal bare have fundet en hipt og catchy navn til denne blog og håbede på, at en frisk Amino kunne have et lille indspark i form af et forslag...

Lidt om bloggen:

* Henvender sig til kvinder i alderen 16-45år
* Indhold: Kost/ernæring, træning, sundhed, velvære, indretning og livsstil generelt.
* Der vil komme anmeldelser af div. skønhedsprodukter, madopskrifter, kosttilskud osv.
* Senere vil hun tilføje lidt affiliate marketing på bloggen.

Hun vil gerne have et navn, som er ungt og hipt og som skiller sig ud fra de sædvanlige 'Ninna's blog' osv...

Hun har selv været inde omkring navne som (de er ikke tjekket for ledighed) GetAddicted.dk, GetAddicted.com, TrendAddict.com...

Hjææælp - så vi kan få bestilt domænet og hun kan komme igang! :)

Fra Kolding
Tilmeldt 20. Apr 12
Indlæg ialt: 24
Fra  More2home Skrevet kl. 13:53

Hej Ruben

Jeg vil anbefale at i finder et navn der siger noget om hvad der befinder sig på siden. Dette vil styrke hende søgningsmæssigt.Jeg skal nok lige skrive igen, hvis jeg skulle komme på noget, men prøv at finde ud af hvad flest mennesker søger på evt. via Google Keyword tool.

Hilsen More2home

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 13:56

healthblog.dk

trendhealth.dk

Kan ikke komme på mere. Begge er ledige. 

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Fra Sørensen
Tilmeldt 5. Apr 11
Indlæg ialt: 248
Fra  Alfabox ApS Skrevet kl. 13:58

More2home:
Jeg vil anbefale at i finder et navn der siger noget om hvad der befinder sig på siden.

Så tænker jeg på noget som - liv-med-stil.dk - er ledigt - http://cgi.webhosting.dk/cgi-bin/domainseek.pl

Wink - håber I hurtigt finder domænenavnet hun skal bruge -

Ølkassen fra gamle dage - genskaber vi tilbage www.alfabox.dk

Tilmeldt 19. Mar 11
Indlæg ialt: 178
Skrevet kl. 14:11

sund-stil.dk

StilSund.dk

Måske :)

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 14:20
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Min første tanke var "Fruens blog".

Det navn stiller hos mig præcis de forventninger, som du skriver, at hun vil indfri.

Med den rigtig grad af selvironi, kan det sagtens gøres ungt, og "Fruen" kan blive en slags kultfigur, som piger kan se op til.

Envher læser vil alene ud fra navnet kunne placere sig selv i eller udenfor målgruppen - det betyder, at de der klikker sig ind, også er de, der er interesserede i stoffet.

God vind.

Hans

Tilmeldt 8. Nov 11
Indlæg ialt: 101
Fra  Juncher Design Skrevet kl. 18:38

Tak for forslagene, venner! Der er flere rigtig gode sys jeg... :)

Hans Stokholm Kjer:

Min første tanke var "Fruens blog".

Det navn stiller hos mig præcis de forventninger, som du skriver, at hun vil indfri.

Med den rigtig grad af selvironi, kan det sagtens gøres ungt, og "Fruen" kan blive en slags kultfigur, som piger kan se op til.

Envher læser vil alene ud fra navnet kunne placere sig selv i eller udenfor målgruppen - det betyder, at de der klikker sig ind, også er de, der er interesserede i stoffet.

God vind.

Hans

Haha! Det er faktisk en rigtig genial idé sys jeg. Virkelig godt skrevet. "Fruen" er meget begejstret og vi overvejer kraftigt, at bestille domænet...tak... :)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)