Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

opstart som vognmand hos stk transport?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 28. May 12
Indlæg ialt: 3
Fra  A1-Multiservice Skrevet kl. 13:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Hej Aminoer!

Er der nogle af jer der har nogle erfaringer med kørsel for Stk Transport?

jeg kan ikke rigtigt finde noget herinde der omhandler dem, så jeg vil meget gerne høre om i kender til dem, og har en ide om hvad jeg kan forvente mig af dem, hvis jeg bliver vogmand derinde?

Shoaib

Fra København Ø
Tilmeldt 29. Jul 11
Indlæg ialt: 456
Fra  Dansk Erhvervs- & Selskabsrådgivning Skrevet kl. 14:15
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Gennerelt er vognmandsbranchen en branche med lav indtjening og stor risiko, og det bliver sjældent bedre af at køre under en speditør eller et andet firma som også skal have en fortjeneste...

STK transport har jeg ikke noget kendskab til, men du kan jo evt prøve at se om google finder noget spændende..

Mit råd vil være at, hvis du alligevel har bilen og ledig kapacitet så kan du jo prøve, men skal du og lave større indvesteringer for det, så lad være.

Held og lykke

David   

Fra københavn K
Tilmeldt 4. Jun 12
Indlæg ialt: 173
Skrevet kl. 15:47

Har ikke hørt så meget om dem du omtaler STK ..

Men kan anbefale Erhverv Transport og sendebudet ...

( har kørt for dem ) Hvis du skal gå den vej ..

Hvis jeg var dig , ville jeg se om du ikke kunne få din bil til at kører rundt, uden hjælp for en speditør, da de jo skal have en bid af kagen .. ( forståligt, da de skaffer kunden ) 

Der er utrolig mange om budet i den branche , men har du gå på mod og viljen i hjertet, kan alt ske!

Marttin

Fra København
Tilmeldt 28. May 12
Indlæg ialt: 3
Fra  A1-Multiservice Skrevet kl. 18:06

Tak for svarerne folkens..

Hvordan kan det være at flere af svarene er væk herinde fra?

jeg kan på min mail se at der er flere end disse 2 henvendelser?

det virker MEGET mystisk..

shoaib

Fra København Ø
Tilmeldt 29. Jul 11
Indlæg ialt: 456
Fra  Dansk Erhvervs- & Selskabsrådgivning Skrevet kl. 18:53

Jeg vil gætte på at det er fordi de overtrådte aminos adfærdsregler, det er ikket tilladt at skrive negative indlæg om navngivne virksomheder eller personer..

(og så kan du jo selv forsøge at gætte dig frem til hvad der har stået)

Jeg vil opfordre til at dem der har skrevet i tråden tidligerer sender Shoaib en besked med deres erfaringer..

Tilmeldt 29. Apr 12
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 11:00

Hej shoaib..

Jeg har været vognmand hos dem og var det i et par måneder, dog var mine faktura omfattet af hva man kan kalde ''væsentlige mangler''. Flere gange havde de ''glemt'' at betale mig for hvad jeg havde udført. Heldigvis havde jeg taget kopier og gemt alt hva jeg havde udført. De har ikke ret meget arb at lave. De søger flere vognmænd da de har mistet ca 10-12 vogne hos TNT .. der en del penge i spil. Pladsleje, indskud + procenter som de mister. Jeg blev lovet masser af arbejde og indtjening men intet holdte. Og for hver måned mistede jeg penge. Og jeg ikke den eneste der har oplevet dette. Syndt at jeg først fandt ud af det, da det var for sent.

Men hvis du har egen vogn og har plads til det. så syns jeg heller at du burde arbejde for dem deltid måske? fordi de har nemlig IKKE kørsel hverdag.. De køre primært med møbler 3 gange om ugen, og det kan INGEN altså leve af.

Held og lykke.. - syns helt klart du burde søge andre steder.

Tilmeldt 8. Jun 16
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 00:34

Maget vær end alle andre transport firma😱 betale en masse penge i inskude og depositum ,,
I starten er dar en masse kørsel til man har afbetalt ale pengene !! Og så er det jo sådan at lige maget vor maget du har styr på alle dine bilage på kørsle så mangler dar penge,, og det er dig dar ikke har styr på det og gå den så gå den ,, og den gå
Og når du så endelige beslutter dig for at opsige 😩 ja så er den galt så er Helvet løs ... DI burte hede S.G.K
Skandinavisk Gipsy kompany

Tilmeldt 8. Jun 16
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 00:38

Maget enige 👍

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)