Jeg har siddet lidt og kigget på engro handel via. DHgate.com og andre hjemmesider. Jeg har fundet frem til flere interessante produkter til en lav pris, men fragten gør det uprofitabelt.
Eks. "vare" x 20 = 100$
fragt for 20 x "vare" = 200$
Altså er jeg tvunget til at betale 200$ levering på produkter til en værdi af 100$. Er der nogle der kan gøre mig klogere på dette, eller eventuelt henvise til bedre engro hjemmesider?
Det er papegøjeudstyr jeg er på udkig efter: som denne vare
Jeg er selvfølgelig indforstået med vægt/volume og destination. Men hvis dette er tilfældet, så kan en kinesisk leverandør ikke betale sig, eller hvordan? For har ikke kunne finde lavere fragt.
. Men hvis dette er tilfældet, så kan en kinesisk leverandør ikke betale sig, eller hvordan? For har ikke kunne finde lavere fragt.
For at få lavere priser på selve produktet bør du gå direkte til producenten eller en grosist, ulempen er dog at du som regel skal aftage store mængder vare.
Fragt er generelt dyrt når der er tale om små gods mængder, men jo større mængden jo billigere bliver fragten normal.
. Men hvis dette er tilfældet, så kan en kinesisk leverandør ikke betale sig, eller hvordan? For har ikke kunne finde lavere fragt.
For at få lavere priser på selve produktet bør du gå direkte til producenten eller en grosist, ulempen er dog at du som regel skal aftage store mængder vare.
Fragt er generelt dyrt når der er tale om små gods mængder, men jo større mængden jo billigere bliver fragten normal.