Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Engros - Fragten er 3x varens pris?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Apr 12
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 12:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle!

Jeg har siddet lidt og kigget på engro handel via. DHgate.com og andre hjemmesider. Jeg har fundet frem til flere interessante produkter til en lav pris, men fragten gør det uprofitabelt.

Eks. "vare" x 20 = 100$

fragt for 20 x "vare" = 200$

Altså er jeg tvunget til at betale 200$ levering på produkter til en værdi af 100$. Er der nogle der kan gøre mig klogere på dette, eller eventuelt henvise til bedre engro hjemmesider?

På forhånd tak!

Mvh

Mikkel

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 12:46

Hejsa,

Jeg ville holde mig fra DHgate.com - Er klar over, at det er en handelsplatform, men jeg har kun dårlige erfaringer med deres service.

Hvilke varegrupper søger du?

Mht. prisen, så er det svært at vurdere - fragt baseres på vægt/volume, destination OG godsværdi. Sidstnævnte er givetvis ikke den store faktor.

Tilmeldt 1. Apr 12
Skrevet kl. 12:50

Hej Jacob!

Tak for dit svar. 

Det er papegøjeudstyr jeg er på udkig efter: som denne vare 

Jeg er selvfølgelig indforstået med vægt/volume og destination. Men hvis dette er tilfældet, så kan en kinesisk leverandør ikke betale sig, eller hvordan? For har ikke kunne finde lavere fragt.

Kender du nogle andre sider?

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12858
Skrevet kl. 18:11

MikkelDusi:
. Men hvis dette er tilfældet, så kan en kinesisk leverandør ikke betale sig, eller hvordan? For har ikke kunne finde lavere fragt.

For at få lavere priser på selve produktet bør du gå direkte til producenten eller en grosist, ulempen er dog at du som regel skal aftage store mængder vare. 

Fragt er generelt dyrt når der er tale om små gods mængder, men jo større mængden jo billigere bliver fragten normal.

Prøv at se her.

http://chinaroyalpet.com/en/

Mvh

Ravn

Tilmeldt 1. Apr 12
Skrevet kl. 19:44

Ravn:

MikkelDusi:
. Men hvis dette er tilfældet, så kan en kinesisk leverandør ikke betale sig, eller hvordan? For har ikke kunne finde lavere fragt.

For at få lavere priser på selve produktet bør du gå direkte til producenten eller en grosist, ulempen er dog at du som regel skal aftage store mængder vare. 

Fragt er generelt dyrt når der er tale om små gods mængder, men jo større mængden jo billigere bliver fragten normal.

Prøv at se her.

http://chinaroyalpet.com/en/

Mvh

Ravn

Mange tak for svaret og linket!

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 07:56

Evt. prøv at smide mere data på godset, så vil jeg gerne se om prisen er fornuftig :-)

Tilmeldt 1. Apr 12
Skrevet kl. 13:11

Jacob Becker | jacobbecker.dk:

Evt. prøv at smide mere data på godset, så vil jeg gerne se om prisen er fornuftig :-)

Hej Jacob,

Har fundet en løsning, men tak for tilbuddet! 

Mvh

Mikkel

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)