Kære Amino, Vi har udviklet en app til butiksejere, som gør det nemmest muligt at skabe en relation til kunderne via mobiltelefonen. På den måde får du ikke bare en kunde ind i butikken, men også et initiativ til at kontakte dem i fremtiden og give dem en bedre service. Gladere kunder og øget omsætning - hvad mere kan man forlange. Overordnet har vi eksperimenteret lidt med følgende strategier og kombinationer til kold canvas: - personligt fremmøde - telefon Men det er stadig lidt uklart hvad der er smartest at gøre for at nå specielt mindre butikker, nogen gode bud? Eventuelt gerne fra nogen butiksejere. Lidt om det produkt vi forsøger at sælge: Vi gør det simpelt, nemt og billigt at benytte en App til at give de nærmeste kernekunder en god service og gode tilbud lige når det er relevant på mobiltelefonen og det er nærmest selvadministrerende fordi kunderne selv kan melde til og fra. Det betyder at selv små butikker kan blive mere end en butik, men en nyhedskanal/serviceleverandør inden for deres specialiserede felt og produkter. De kan nå kunderne direkte via SMS og personligt uden at drukne på Facebook og i kundernes mailbox. Det stiller selvfølgelig krav til at man kommer med nogle relevante tilbud og arrangementer, så folk ønsker en så direkte besked. Vi har sikret at man overholder markedsføringsloven og gør det nemt for kunderne selv at melde til og fra. Mvh Niels, Infotain.us ApS PS hvis I har lyst til at prøve konceptet er I selvfølgelig meget velkomne bare skriv til contact@infotain.us |
I må ikke sende mail ud, hvis i ikke har fået tilladelse af modtageren først. Det er spam, og det kan blive dyrt selv for kun et par mails.
I har ikke nævnt brev. Jeg er ikke butikseejer, men personligt læser jeg alle breve, selvom de er reklamer. Det gør jeg ikke med mails, og jeg lytter heller ikke altid efter, når jeg bliver ringet op.
Man kan evt. kombinere brev og telefon. Først sender i et brev, som forsøger at fange opmærksomheden. Derefter ringer i op efter et par dage.