Hvis du går ind på en annonce, "Send en email" kan du kontakte sælger uden man behøver at være bruger, og der kommer så en kontaktformular op som vores system sender til ejeren.
Det giver absolut ingen mening, det står klart og tydeligt og 200 steder på hjemmesiden.
Hvor ? 200 forkerte steder saa..
Du ved det jo derfor synes du at det er nu giver mening, men jeg er ny "kunde" som kommer ind paa din side og her skal det være 100% tydeligt og det er det ikke for mig som ny "kunde"
Ja, jeg ville da ogsaa gennemtravle din side for at se priserne som "kunde", hvorfor gemme dem? Det virker som om at du vil lokke virksomheder ind i en lille "fælde", naar du ikke skriver det som paa kræmmerbasen.dk. Vis dem da hvor man opretter annoncen. Ja igen kan jeg kun henvise til kræmmerbasen.dk
Jeg vil tro at jeg som virksom godt kan oprette en enkelt annonce som det er nu til 0 kr., men jeg ogsaa har muligheden for at tegne et abo..
Jeg vil give de andre ret der anbefaler at give designet en kærlig hånd.
Det betyder utrolig meget for førstehåndsindtrykket og troværdigheden for en side at den ser ordentlig og tidssvarende ud. Specielt når du gerne vil have brugerne til at købe abonnementer/annoncer på siden.