Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Industrilakerer i Billund Kommune

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Jun 12
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 21:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle..

Jeg er en mand i slut 20-erne der overvejer at starte min egen virksomhed op som indsutrilakerer i Billund kommune nærmere betegnet Sønder Omme..

Men har brug for lidt hjælp til hvordan man kan finde ud af om der er brug for en marked inde for dette fag i mit område?

Og evt hvordan jeg smartest får det ud til min målgruppe måske allerede inden jeg rigtig er startet op og har opsagt mit job.. Vilo jo gerne være lidt sikker på der er mulighed for at jeg kan leve af det inden jeg springer ud i det..;)

Har fået siden anbefalet så vil da lige se hvad det er for noget..

Tilmeldt 12. Mar 12
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 21:51

Hvilke emner vil du gerne lakere??

Er det pulver eller vådlak??

Mvh Jesper

Tilmeldt 13. Jun 12
Skrevet kl. 21:55

Hej Jesper...

Min tanke er det skal være mindre emner såsom: Fælge, stakit, møbler.. Ja er ikke så kræsen, har bare ikke mulighed for at tage store emner som vindmøller osv ind..

Og det er vådlak;)

Tilmeldt 12. Mar 12
Skrevet kl. 22:06

Super er bare nysgerrig da jeg selv er uddannet maler og nu er ved at uddanne mig til overfladebehandler :)

Mvh Jesper

Tilmeldt 13. Jun 12
Skrevet kl. 22:10

Det er også OK at være nysgerrig..

Har selv arbejdet som overfaldebehandler i 7 år;) 

Tilmeldt 12. Mar 12
Skrevet kl. 22:18

men tror du må ud og finde nogle viksomheder der skal have malet nogle emner, vinduesfabrikker, snedkere, osv
ved jo ikke hvormeget kapacitet du har, men dele til landbrugs maskiner kunne vel være oplagt i det område.

Fra kolding
Tilmeldt 11. Jun 10
Indlæg ialt: 356
Fra  Jannie Nielsen Skrevet kl. 07:50

hej hej

Jeg har lidt en fornemmelse af at Dennis og co ved autolakereren render med meget af det der skal overflade behandles i S.o. Og det der ville være min bekymring i dine sko ville være om der er nok til dig også / hvorfor de skal komme til dig i stedet for.

Men du kunne jo lige tage en runde ved de lokale virksomheder og forhøre dig om hvordan de ville se på at bruge dig (Omme lift MÅ da have kæmpe meget der skal behandles?!") -det kan ikke tage en hel dag at komme rundt til dem jo ;) Er de positive vil jeg jo mene du har en eller anden form for grundlag for at starte op, og så henvender du dig selvfølgelig efterfølgende til et lidt større geografisk område.

mvh Jannie

Tilmeldt 13. Jun 12
Skrevet kl. 21:00

Hej Jannie.

Det kan selvfølgelig godt være at du har ret, men nu er det ikke fordi jeg har tænkt mig at skal til at lege autolakerer men selvfølgelig vil da blive nogle ting som vil overlappe hinanden...

Vil selvfølgelig lige undersøge markedet nærmere inden jeg tager den endelige beslutning..

Hvad angår omme lift, tror jeg bestemt de har en del og ja så vil mit firma kommer til at ligge lige rundt om hjørnet for dem;)

Tak for dit svar..

Mvh Morten

Fra kolding
Tilmeldt 11. Jun 10
Indlæg ialt: 356
Fra  Jannie Nielsen Skrevet kl. 21:07

Hej igen

Og netop det skal du slå på i forhold til dem -de kommer til at spare meget i fragt ;)  Lol, ja alt i SO er lige rundt om hjørnet hehe (ja- jeg har altså boet der engang...) Rigtig smart endda hvis du tilbyder at stå for transporten (hvis det er en mulighed) Jeg har mødebooket for nogle andre der lavede overfladebehandling, og netop det der med fragten / beliggenheden af virksomheden der får ordren, har fyldt rigtig meget i de forskellige virksomheders valg.

Held og lykke -jeg håber du lykkes med det

Tilmeldt 13. Jun 12
Skrevet kl. 21:11

Hej igen..

Ja det er selvfølgelig rigtigt. Men min have er lige op til omme lift så kan vist ikke komme meget tættere på;)

Men tak for rådet vil jeg helt klart bruge når jeg skal rundt og sælge mig selv:D

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)