Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fucking frækt!

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)
Fra Horsens
Tilmeldt 28. Jan 07
Indlæg ialt: 180
Skrevet kl. 13:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Mon ikke det er en Aminobruger, som driver hjemmesiden, og så har han læst om, at Thorborg har fundet siden, og dermed har taget sagen på forskud, og lukket siden?

sjovt, jeg havde samme tanke!

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 16:21
Nu kan jeg ikke umiddelbart finde nogen muligheder for download af Spamfighter på den nævnte website... er muligheden taget bort?
Er Spamfighter et registreret varemærke...?

MVH

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12319
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 16:35
Svindlere havde opbygget et helt SPAMfighter site med vores logo og alt. De prøvede at få folk til at betale 40 $, som de så beholdt.

SPAMfighter er et registreret varemærke i Europa og forhåbentligt også snart i USA.

Mht. om det var en Amino, så er det jo ikke til at vide. Men mange af vores konkurrenters sider var også plagieret.

Dbh Martin
Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 17:10
Dato: 08-06-2007 16:35:15 Forfatter: Martin Thorborg
Mht. om det var en Amino, så er det jo ikke til at vide. Men mange af vores konkurrenters sider var også plagieret.

Kan ikke forestille mig det er en "Amino" - omvendt er det nu heller ikke så svært at "læse med" uden at være Amino, så hvis pågældende bag siten har læst at du synes det er fucking frækt, behøver denne jo ikke at være en Amino...

God weekend!

MVH

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)