Hej amino. Som overskriften antyder, er jeg på udkig efter et lækkert og stilfuldt skrivebord. Farven skal enten være sort eller hvid. Det må meget gerne være noget lignende dette lækre skrivebord, som en af aminoerne sælger, men som ligger alt for højt i prisklasse. Men skrivebordet skal være lige så stort som de fleste hæve-/sænkeborde er. Så Stefan, det vil jo klart være at foretrække, hvis du kan lave et rigtigt godt amino-tilbud til mig på et af dine skriveborde, da det er stilen jeg leder efter. Det skal dermed nævnes, at det ikke behøver at være et hæve-/sænkebord - faktisk foretrækkes det ikke, da prisen så er en hel anden. Det skal blot være enkelt og stilrent og ligge i prislejet 1000-2000 kr. Men hvis der er noget, der kan findes som ligger så tæt på eksempelvis dette skrivebord, som ligger langt nede i prisleje, er det klart at foretrække. Så kære aminoer - hjælp mig med at søge nettet tyndt, eller måske der sidder en Amino derude, som netop har det perfekte skrivebord til mig - så fyr løs.
|
Hvad med at kigge på lautitzz.com ?