Hej aminoer. Jeg har to spørgsmål til jer. :) 1)Nu har min nyeste side været online i ca. 10 dage. Jeg har fra første dage været igang med, at linkbuilde til min side, og har en rigtig god trafik til min side. Jeg er på tre søgeord gået fra en 10+ plads til tre, tredje pladser efter mit linkbuilding, så det ser ud til, at virke. Jeg kan bare ikke se det nogen steder! Jeg har testet med majesticseo, google webmaster og mange andre programmer som jeg kan se bliver brugt flittigt herinde. Skal jeg bare blive ved med, at vente på, at de bliver fundet? 2) I min robot.txt fil har jeg følgende skrevet: User-agent: *Disallow: /wp-admin/ Disallow: /wp-includes/ Jeg kan læse på diverse forummer, at det ikke nødvendigvis er nok. Skal jeg tilføje mere, og hvad skulle det evt være? På forhånd tak. Kim Langholz |
Hej Kim,
Hvis domænet kun har været aktiv i 10 dage kan du ikke forvente at alle værktøjer til at finde backlinks har fulgt trop.
Fordi domænet er nyt bør du opleve et boost i dine rankings lige nu (hvor du bør flade lidt tilbage før eller siden).
Mht til din Robots.txt, så tilføj lige "Allow: /" nederst i dokumentet - bare for en god ordens skyld af syntaks :-)
Det som den i dit tilfælde afspærre den kun: /wp-admin/ og /wp-includes/.