Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sådan skal en iPhone App se ud!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 15. Aug 08
Indlæg ialt: 557
Skrevet kl. 13:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er egentlig ikke så meget at sige. Hop ind og prøv App'en "Path" -> Path.com

Jeg blev ganske enkelt bare overrasket over, hvor godt den er lavet. Det er en konkurrent til Facebook, men med en umiddelbart mere præciseret målgruppe, og så er den bare helt gennemført i arkitekturen og funktionaliteten.

Blærblær... Hvad synes I om det?

Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 1355
Fra  Bull Skrevet kl. 13:18

Path har eksisteret i et stykke tid og var en af de første der oprettede en bruger. Jeg synes ikke det er specielt godt, og kan ikke se hvad det skal bruges til hvis man har facebook.

Danmarks eneste officielle Prestashop Webbureau

Fra Aarhus
Tilmeldt 15. Aug 08
Indlæg ialt: 557
Skrevet kl. 13:20
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Alright, had no idea. :) Men det jeg er imponeret over, er ikke selve konceptet, men måden App'en er lavet på. I hvert fald til iOS - Den er helt fantastisk. Hvis bare Facebook ville lave deres ligeså "lækker", ville de uden tvivl score en del gode point hos mig. :-)

Tilmeldt 16. Aug 11
Indlæg ialt: 645
Skrevet kl. 13:22

Helt enig, app'en er fin! :)

Danmarks fedeste herre ure finder du på www.eyki.dk

Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 1355
Fra  Bull Skrevet kl. 13:24

Det har du ret i :)

Jeg tror bare Facebook fokusere på pc design og brugervenlighed. De har pengene til at lave deres mobile apps MEGET bedre end path, men jeg tror bare ikke det er første prioritet. Det er det sikkert for path som hele tiden prøver at forbedre det da de kun kører på mobile enheder.

Danmarks eneste officielle Prestashop Webbureau

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)