Der er egentlig ikke så meget at sige. Hop ind og prøv App'en "Path" -> Path.com
Jeg blev ganske enkelt bare overrasket over, hvor godt den er lavet. Det er en konkurrent til Facebook, men med en umiddelbart mere præciseret målgruppe, og så er den bare helt gennemført i arkitekturen og funktionaliteten.
Path har eksisteret i et stykke tid og var en af de første der oprettede en bruger. Jeg synes ikke det er specielt godt, og kan ikke se hvad det skal bruges til hvis man har facebook.
Alright, had no idea. :) Men det jeg er imponeret over, er ikke selve konceptet, men måden App'en er lavet på. I hvert fald til iOS - Den er helt fantastisk. Hvis bare Facebook ville lave deres ligeså "lækker", ville de uden tvivl score en del gode point hos mig. :-)
Jeg tror bare Facebook fokusere på pc design og brugervenlighed. De har pengene til at lave deres mobile apps MEGET bedre end path, men jeg tror bare ikke det er første prioritet. Det er det sikkert for path som hele tiden prøver at forbedre det da de kun kører på mobile enheder.