Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem køber designs?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Viborg
Tilmeldt 24. May 12
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 12:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis man har nogle gode designs til stof/ metervarer, hvad gør man så for at komme videre? Hvem køber designs, som de selv skal trykke på stof? Kan også være designs til andre ting, men fortrinsvis til tryk på stof, papir eller lignende.

Fra Glamsbjerg
Tilmeldt 17. Dec 10
Indlæg ialt: 192
Fra  Main Media Skrevet kl. 12:40

Jeg har søgt lidt information om dette emne selv (ikke ret meget, da jeg har haft for travlt), men har ikke kunnet finde noget. Havde selv overvejet at spørge herinde, da aminoer altid ved alting :) Så jeg følger lige din tråd og håber, at der kommer nogle gode ideer.

Fra Viborg
Tilmeldt 24. May 12
Skrevet kl. 13:01

Du skal være velkommen. Har heller ikke tusindvis af designs, men kunne være lidt sjovt at undersøge alligevel. :)

Fra Glamsbjerg
Tilmeldt 17. Dec 10
Indlæg ialt: 192
Fra  Main Media Skrevet kl. 13:05

Jeg har meget liggende, som er anvendt til plakater, som jeg selv får trykt og sælger videre. Men det er omkostningstungt og kræver for meget af min tid. Elsker at lave designet, men synes knap så godt om resten af det. Hvad vil du sælge til? Jeg tænkere mest på, hvilken målgruppe dine designs er rettet mod?

Fra Viborg
Tilmeldt 24. May 12
Skrevet kl. 13:14

Tænker mest i metervarer til børn/ børneværelset.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:17

Hej
Vil ville opsøge børnetøjs designere hvis jeg var dig og høre om de var interesseret
Mvh pia

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)