Måneden ud - eller så længe lager haves - giver vi 40% rabat på Fossil ure
Selvom der er rabat, så er der stadig gratis levering og gratis returnering v/fortrydelse. Så hvad venter du på?
For at få rabatten skal du indtaste rabatkoden "fossil" i forbindelse med betalingen - efter indtastning af navn og adresse - så justeres prisen automatisk.
Når der står, at det er Quartz urværk, er det så det, hvor sekundviseren glider rundt i modsætning til i hak? :)
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn
Quartz urværk er som hovedregel batteridrevne og "tikker" en gang i sekundet.
Det, som du beskriver, kaldes ofte for "små sekunder" hvor urværket tikker 7-8 gange i sekundet - det ses på ure med automatisk eller manuelt optrukket urværk
Dog kan man i nogle tilfælde se Quartz urværker med "små sekunder" - Seiko har nogle enkelte modeller
Quartz urværk er som hovedregel batteridrevne og "tikker" en gang i sekundet.
Det, som du beskriver, kaldes ofte for "små sekunder" hvor urværket tikker 7-8 gange i sekundet - det ses på ure med automatisk eller manuelt optrukket urværk
Dog kan man i nogle tilfælde se Quartz urværker med "små sekunder" - Seiko har nogle enkelte modeller
Venlig hilsen Ole
Hej Ole,
OK. Tak for forklaringen.
Jeg var på udkig efter et ur til en af sønnerne. Det skulle være et ur, hvor sekundviseren kører nærmest helt glidende rundt - uden at "hakke".
Jeg kigger på et af dine andre ure i din flotte shop til mig selv. Men det koster det samme som en ny Galaxy S III mobiltelefon, så jeg skal lige overbevise mig selv om, at jeg ikke kan leve uden.
Dbh. John
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn
Selv uden sælgerbriller på men som ur-entusiast, så vil jeg næsten garantere at et ur i den prisklasse vil holde længere og give lige så meget fornøjelse som en smartphone.
Prøv at søge på "små sekunder" på fairtime.dk, så ser du hvilke modeller jeg har, som opfylder dit krav. Alle ure med automatisk urværk har det altid, men for ure med Quartz (som typisk er lidt billligere) står det eksplicit som en egenskab ved uret.
Ellers så skriver/ringer du bare, så finder vi ud af noget.
Selv uden sælgerbriller på men som ur-entusiast, så vil jeg næsten garantere at et ur i den prisklasse vil holde længere og give lige så meget fornøjelse som en smartphone.
Og så er kimen muligvis lagt til en hobby, der blot bliver dyrere og dyrere ... ;-)