Hej Folkens, Jeg plejer normalt at kunne få god vejledning herinde når det handler om E-conomic, så det prøver jeg da lige igen. Problemet: Jeg vil gerne have integreret E-conomic med min webshop i Open BizBox. selve integrationen er ikke noget problem, men udfordringen kommer i lagerstatussen. Jeg har eget lager, men nogle af mine produkter køre også som dropshipping. Jeg vil selvfølgelig gerne have at lagerstatus passer uanset om varen er på mit lager eller dropshippers lager. Fra dropshipperen får jeg en CVS fil. Den løsning jeg trode ville virke: Importerede CVSfilen til e-conomic og forbandt shoppen hertil. Jo det virkede da også. Produkterne var på lager og priserne rigtige, men et hurtigt kig i regnskabet og min lagerbeholdning var pludselig MEGET høj :O Hvilket så er min udfordring. Det er jo ikke meningen af min leverandørs lagerbeholdning skal med i mit regnskab. Er der en anden måde at klare dette på? Håber ikke mit indlæg virker forvirrende. Dbh. |
Du importer jo en kostpris + antal kunne jeg forestille mig i e-conomic ?
Jeg tror du er ude i noget hvor du skal ligge din dropship fil direkte i shoppen, og kommer der en ordre - så opretter den vare i e-conomi ( først der giver det også mening af have den i sit bogføringsprogram )