Sidder her og forsøger at arbejde lidt med mit SEO, det går fremad med små skridt. Jeg har fået oprettet en del artikler på diverse artikelsider. Men hvor lang tid går der inden jeg kan se de links inde i mit webmasterværktøj hos google.?
Er der evt. andre sider hvor jeg kan finde ud af hvor mange links jeg har til min side?
Jeg har selv god erfaring med både majesticSEO og link research tool, men sidstnævnte er langt mere avanceret og koster også derefter, så MajesticSEO er nok et rigtig godt sted at starte. De tilbyder endda en prøvekonto, så du kan lege med det inden du kaster penge efter dem.
Mvh Daniel Nielsen - marketingmedarbejder hos online marketing bureau Atak Advertising & Marketing
Tak for svaret, jeg bruger Webmastertools, men synes ikke helt den viser alle de links jeg gerne vil have den til. Har skrevet en del artikler og smidt ind på forskellige artikelkataloger, men de links bliver ikke registreret i webmastertools, er det så fordi google ikke anerkender de links?
Har skrevet en del artikler og smidt ind på forskellige artikelkataloger, men de links bliver ikke registreret i webmastertools, er det så fordi google ikke anerkender de links?
Det kan det sagtens være ... men det kan også bare være fordi, at Google er Google De afslører nemlig ikke alt. Dvs.: De oplyser ikke om alle de links de kender til ... desværre
Du kan også bruge Google analytics til at se om der har været trafik fra andre domæner, jeg er selv ved at lære webmaster værktøjer bedre at kende og de er ihvertfald værd at du bruger tid på det.