Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lidt SEO hjælp

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus N
Tilmeldt 20. Dec 05
Indlæg ialt: 905
Fra  Amero GodeKasser Skrevet kl. 23:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle Aminoer...

Ja så sidder man igen og prøver at skrive lidt tekster og få siderne op i google.

Jeg har arbejdet en del med mine forskellige søgeord løbende og efterhånden fået en del undersider, både med og uden links fra menuen.

Har du lyst til at skyde lidt på mit site? www.dataforce.dk

SEO er ikke min kop te, så jeg prøver så godt jeg kan men vil selvfølgelig gerne kunne forbedre.. 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:40

udover seo ville jeg sætte vis har cvr nummer det på kontakt siden og på i fodnoten på siden det skaber simpelthen mere troværdighed omkring siden.

få social medier på siden såsom google plus og facebook det er god at få nogle likes og plusser

jeres domæne navn er i alle næsten alle titlerne overveje nogle andre ord det lidt ens lige nu det er et lille minus i seo

videoer kan give en fordele især vis det er en god video

husk aktivere dit signatur links klik ret profil , klik debat indstillinger  skriv dit firma navn overstreg klik links og sæt det ind og klik opdatere så er det lavet

ekstra ideer her http://www.amino.dk/forums/t/147608.aspx?#996877

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:13

Kære Smith,

"Skyde lidt på dit site"? Det må du lige uddybe ;O) Men altså.. Hvis du er træt af at skrive tekster om de samme søgeord elsker Google også at få "bonusindhold". Dvs. hvis du fx havde en side om Kaffe og nu har skrevet blogindlæg og undersider m.v. om kaffe, kaffebønner, kaffekande and you name it. Så ville det være en god idé at tilføje flere kvalitets blogindlæg som bare omhandler noget andet. Dog skal disse blogindlæg stadig kunne associeres med Kaffe. Det kunne fx være ved at skrive et par blogindlæg om te eller noget historie om ham, der opfandt kaffe. Uden at man faktisk behøver at nævne kaffe i tekstens indhold.

Man skal dog alligevel passe på med at gøre dette, såfremt at Google ikke bliver "misvejledt". Jeg har kun fået positive effekter ud af dette trick, og desuden er det rart at kunne varierer ens tekstindhold lidt! ;-)

Fra Kolding
Tilmeldt 6. Jul 10
Indlæg ialt: 137
Fra  ITadviser.dk Skrevet kl. 21:25

Hej,

Du kan da starte med at få lagt dataforce.dk i din signatur her på amino.

Men ellers vær' aktiv på div. sociale medier. Måske ville en blog være godt, hvor du fortæller om hvordan det går i virksomheden og dine andre projekter. Vær også aktiv her på amino.dk, der er masser af kunder :-)

Nu ved jeg ikke hvilke søgeord du vil ranke på, men så kan du lave en liste over de søgeord du gerne vil findes på og derefter tjekke din side om de bruges.

Kunderne er vilde med referencer, så dem synes jeg i skal tage at få lagt op.

Ellers synes jeg siden ser fornuftig ud.

Du kan tjekke seotips.dk, der er en masse brugbar viden.

/Nichlas

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 21:29

HEj Smith

Jeres meta tags stemmer ikke helt overens med indholdet. Så leg lidt med dem.

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra KBH
Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 1592
Skrevet kl. 21:53

Der findes jo stort set ingen interne links i dine tekster, udover til kontaktsiden. Arbejd lidt med at flette dem ind i jeres tekster, på denne side ville du f.eks. kunne linke til lagerstyring, og kasseapparater - Det er relevant!

Nu spurgte du godt nok kun til SEO, men du får lige et par hurtige lyn fejl jeg fandt:

De orange knapper på forsiden virker ikke.

På "Kasseapparat" er det første man ser, en knap til gavekort (?) vil du lede dine bruger derover?  

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)