Så er jeg tilbage på pletten med endnu et spørgsmål.
Jeg tænkte lige over alt det her iværksætteri igen, og undrede mig lige over 1 ting:
Hvad er det de ekstra succesfulde iværksættere gør, som gør dem ekstra succesfulde, tjener flere penge og gør at de skiller sig ud fra mængden?
Har noteret mig at der er en del både unge og ældre aminoer som søger gode råd, fra bland andet Martin Thorborg og Thomas Rosenstrand eksempelvis.
Hvorfor skiller disse 2 personer sig ud, og har haft meget større succes med der virksomhed end alle andre?
Er det fordi de er klogere? Har arbejdet hårdere, end de andre? Har været mere heldige med at ramme det rigtige produkt på det rigtige tidspunkt? Har været bedre til at udnytte konkurrenternes svagheder? Eller hvad er det I mener der gør at man får stablet noget stort på benene?
Håber I kan give mig svar og sikkert en masse andre der læser dette :)
Det ligger til højrebenet at svare ja til dine (ledende) spørgsmål - men man siger også at held opstår når forberedelse møder muligheder - det har uden tvivl en lige så stor andel... Forberedelse kombineret med timing.
Lasse
Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic