Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

E-handelspris vinder rost webshop - Prissætning

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 12. Feb 12
Indlæg ialt: 162
Skrevet kl. 21:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg skal sælge min webshop hurtigst muligt. Jeg er bare i tvivl om prisen, da det er en ny webshop. Den blev åbnet i sidste måned og fik solgt nogle varer, dog ikke noget prangende. Det er en niché tøj webshop og konceptet kan ikke kopieres, da tøjmærkerne ikke accepterer to ens webshop. Der er tale om denne webshop. Sidens profil er meget stærk, især i forhold til hvor længe den har været i luften. Der er adskillige store tøjmærker som accepterer sidens profil. 

Hvad mener I burde være prisen på den? Potentialet er stort og der er meget lidt konkurrence. Derudover er designet fedt og siden tager imod de fleste kort, så noget må den være. De fleste i branchen ved hvor svært det er at få store brands på en webshop. 

På forhånd tak for hjælpen! 

Fra København
Tilmeldt 12. Feb 12
Skrevet kl. 21:31

Med hensyn til det med meget lidt konkurrence, så mener jeg naturligvis at det er online for selve tøjmærket, ikke branchen.  

Tilmeldt 6. May 12
Indlæg ialt: 100
Skrevet kl. 21:39

Burde få 2. mand til at gennemgå din tekst.

" Les Deux og Common Heritage er to meget populære brands, som på trods af at både Les Deux og Common Heritage kun har eksisteret i få år."

Fra København
Tilmeldt 12. Feb 12
Skrevet kl. 21:51

MartinDr:

Burde få 2. mand til at gennemgå din tekst.

" Les Deux og Common Heritage er to meget populære brands, som på trods af at både Les Deux og Common Heritage kun har eksisteret i få år."

Hov! Jeg ændrede på teksten for noget tid siden og så må jeg have glemt at slette noget af det gamle. Tusind tak for heads-up! 

Fra København
Tilmeldt 12. Feb 12
Skrevet kl. 23:13

Her er et billede af forsiden.

Fra Aarhus C
Tilmeldt 5. Apr 12
Indlæg ialt: 77
Fra  Ehook.dk Skrevet kl. 23:25

Jeg synes det ser godt ud. Hvorfor sælger du?

Få hjælp til SEO, Analytics, Wordpress og mere synlighed online hos Ehook.dk. Gratis SEO rapport til dit website / webshop!

Fra København
Tilmeldt 12. Feb 12
Skrevet kl. 23:40

Josephsoe:

Jeg synes det ser godt ud. Hvorfor sælger du?

Mange tak! Jeg flytter til udlandet og er derfor desværre nødt til at sælge shoppen. 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)