Jeg har prøvet det meste, og prøvet og prøvet! Jeg er fuld af livsglæde, og inderst inde så er jeg en hårdtarbejdende dreng! Jeg har et fritidsjob, så jeg er ikke luddoven, jeg arbejder 3 gange i ugen i mange timer for, at bare have den der fornemmelse af at lave noget! Hvis i har lyst til at ha en som mig ansat, en 15 årig knejt der ved lidt flere end de fleste 15 årige så skriv til mig! Jeg er bosat i Struer, og jeg vil meget gerne arbejde hjemmefra. Jeg har tidligere skrevet alm. tekster om og bare skrevet tekster i det hele taget. Jeg ved en smule og affiliate, salg, markedsføring og sådan nogle ting! Jeg er så lærevillig! Jeg vil meget hellere opleve tingene end at skulle sidde og læse om det hele tiden! Jeg har læst nok! Jeg har ikke lavet andet end at læse om iværksætteri og undergrupper under det siden jeg var 11! Så hvis i har noget, nogle ting som i gerne vil ha hjælp til eller kender nogle så skriv endelig! |
Jeg vil bare ønske dig held og lykke, og sige at jeg vil tænke på dig, når jeg engang i fremtiden får startet mit op.
Det er præcis den type gåpåmod, og ja nærmest indebrændthed for at gennemføre nogle ting, jeg godt kan li'!