Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg er ved at give op!

Side 1 ud af 3 (27 indlæg)
Fra Struer
Tilmeldt 5. Aug 10
Indlæg ialt: 1118
Fra  MG CONSULTING Skrevet kl. 20:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jeg har prøvet det meste, og prøvet og prøvet!
Jeg syntes det er rimlig svært og få andre med på ideer, og hvordan man så lige skal kunne skabe dem! Det er ikke første gang, men nu har jeg præsenteret mit far for endnu et projekt, som jeg med sikkerhed er sikker på kunne give ham et bedre salg. Han sælger mest fysisk, men har alligevel en halv færdig webshop efter min mening som han bruger til at rådgive kunder og teamviewer med www.hgdata.dk. Jeg tænkte så hvorfor ikke lave en forretningsplan for en webshop, og jeg kom frem med et godt resultat mente jeg selv! Men han mener jo stadig at de 20 tusinde ikke ville blive tjenes hjem igen. Jeg sagde at jeg troede fuldt og fast på det projekt her, så mente han at jeg selv kunne prøve og starte noget op.. Men det er svært når ens forældre har to holdninger, ens mor vil ikke have jeg bruger mine penge på noget som jeg kan risikere at tabe! Men det brænder sådan i min pengepung at få lov til at udprøve mine drømme! De ved godt min store beskæftigelse er Iværksætteri, så forstår jeg bare ikke hvorfor forældre ikke vil være med til at fuldføre ens børns drømme? Det kan godt ske jeg kun er 15, men jeg har siden jeg var 11. skaffet en masse erfaringer! Jeg har tænkt lidt på noget affiliate, men sprang fra det igen!

Jeg er fuld af livsglæde, og inderst inde så er jeg en hårdtarbejdende dreng! Jeg har et fritidsjob, så jeg er ikke luddoven, jeg arbejder 3 gange i ugen i mange timer for, at bare have den der fornemmelse af at lave noget!

Så mit spørgsmål eller min BØN til jer er:

Hvis i har lyst til at ha en som mig ansat, en 15 årig knejt der ved lidt flere end de fleste 15 årige så skriv til mig! Jeg er bosat i Struer, og jeg vil meget gerne arbejde hjemmefra. Jeg har tidligere skrevet alm. tekster om og bare skrevet tekster i det hele taget. Jeg ved en smule og affiliate, salg, markedsføring og sådan nogle ting! Jeg er så lærevillig! Jeg vil meget hellere opleve tingene end at skulle sidde og læse om det hele tiden! Jeg har læst nok! Jeg har ikke lavet andet end at læse om iværksætteri og undergrupper under det siden jeg var 11! Så hvis i har noget, nogle ting som i gerne vil ha hjælp til eller kender nogle så skriv endelig!

- Mads Grønning!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:48
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jeg vil bare ønske dig held og lykke, og sige at jeg vil tænke på dig, når jeg engang i fremtiden får startet mit op.

Det er præcis den type gåpåmod, og ja nærmest indebrændthed for at gennemføre nogle ting, jeg godt kan li'!

Fra Struer
Tilmeldt 5. Aug 10
Fra  MG CONSULTING Skrevet kl. 20:49

Det er jeg glad for du siger!
Mange tak, det værdsætter jeg af hele mit hjerte!

Fra Horsens
Tilmeldt 20. Feb 11
Indlæg ialt: 300
Fra  Produkt-Guiden.dk Skrevet kl. 20:49

Hej Mads.

Hvorfor ikke benytte open source webshop's?
Så kan du starte op meget billigere, det kunne f.eks. være Prestashop, Magento eller andet.

Vil mene du sagtens kan være kørende inkl. det første års hosting osv. for omkring 10.000,- hvis ikke billigere.

Det var bare en tanke herfra.

Dbh.
Mads Hvejsel
http://produkt-guiden.dk

Fra København
Tilmeldt 23. Jul 11
Indlæg ialt: 205
Fra  Designerszone Skrevet kl. 20:51
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det sidste du skal gøre er da at give op!

Siden du også skriver herinde er vel også fordi du gerne vil ud at lave noget? 

Når du snakker om alt det med at starte dit eget, så lad hver med at tænke på den konflikt din far og mor har omkring deres indviduelle holdning. Hvad vil det i virkeligheden betyde for dig? 

Hvis du tænker lidt frem, ca. om 5 år og tænker tilbage til der hvor du tænkte på at starte dit eget op, hvordan ville du så have det med ikke at have startet noget op eller omvendt prøve at starte noget op? Hvem siger at en god idé skal koste mange penge? Du er jo åbenlyst klar til at arbejde for det, så jeg syntes at du skulle sætte dig ned, hver kreativ og find på noget som du både kan se som en realitet og noget du vil brænde for!

Livet kræver op og ned ture og du vil opleve dem begge. Det vigtigste er bare at lære af dem og enten udnytte eller lære af dem.

Mvh. Daniel K. Petersen

Grafisk designer, brand og idenditet Designerszone.dk Mit råd, prøv mig!

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 20:53

Hej Mads

Gider du ikke sende et lille CV til admin(snabela)e-sorensen.dk - Ikke sikkert jeg får brug for det, men det kunne være rart at se hvis nu jeg skulle bruge dig.

Gerne kom med nogle referencer til tidligere arbejde.

vh Emil

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:56

Daniel said it.

Jeg vil også lige tilføje, at det er lidt komisk at du som 15 årig, er ved at give op. Hvis du var 40-50 år, og var gået igennem 5 konkurser, havde jeg måske lidt medlidenhed med dig. Hvis du forstår hvad jeg mener.

Men der er altså ikke nogen der har sagt, det skal være nemt nå sine drømme, og få personlig succes. Det kræver snilde og hårdt arbejde, så det er bare om at blive ved!

Fra Struer
Tilmeldt 5. Aug 10
Fra  MG CONSULTING Skrevet kl. 20:58

Du har helt sikkert ret i det du siger!

Jeg er også rigtig glad for du tog dig tid til at svare Daniel!

Det med at give op var i sig selv en ironi, jeg vil bare gerne ud og opleve hvordan det i virkeligheden er! Det er lidt svært og sidde og være kreativ, og tænke langt. Jeg kan godt være kreativ og tænke langt, men der er bare noget over det som svigter lidt, og det er det jeg tror jeg skal ud og opleve det! Det var også derfor jeg skrev lidt det her i sig selv! Men i har ret, det er vel bare at tage fat et hvis sted og give den et los!

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1543
Fra  Sjællands ejendomsservice Toprobot.dk Skrevet kl. 20:59

Mads:
Men han mener jo stadig at de 20 tusinde ikke ville blive tjenes hjem igen. Jeg sagde at jeg troede fuldt og fast på det projekt her, så mente han at jeg selv kunne prøve og starte noget op.

Så er der kun 2 måder at gøre det på:

1. tjen selv de 20 K og brug dem på dette og lær din Far noget

2. eller overbevis din far 100 % , at du har fat i det rigtige

Fra Struer
Tilmeldt 5. Aug 10
Fra  MG CONSULTING Skrevet kl. 21:01

Jeg er ret indelukket ang. min pengepung! Min mor er en streng madame, og jeg har egentlig ikke rådighed over mine egne penge, det virker ret sølle, men sådan er det... Når jeg nævner jeg gerne vil noget så går det op i en højere enhed, og hendes holdninger kan jeg ikke holde ud, sådan er det vel altid med en typisk teenager og en mor! Men ja du har helt ret, Johnny! Jeg har også sagt til ham: vent til den dag jeg kan sidde og grine af dig i ''ironi'' hvor du droppede det her! Det  er han lidt kold i røven over!

Side 1 ud af 3 (27 indlæg)