Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan du kopiere en webshop billigt?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Kbh
Tilmeldt 7. Sep 10
Indlæg ialt: 216
Fra  C&C Detail I/S Skrevet kl. 20:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Har en webshop her i danmark, som skal kopieres til andre lande. Dvs layout og design kan være det samme, men sproget skal ændres, og et andet betalingssystem skal sættes op (og hermed udlandske priser/moms).

Dette skal gøres til mange lande. Er det noget nogle af jer Aminoer kan klare for en rimelig pris,?

Alt tekst og billeder jeg selv kan ændre gør jeg, for at det bliver nemmere og billigere for jer :)

Det er opencart system, og hjemmesiden der skal "kopieres" er www.snøre-bånd.dk  (det er min egen hvis nogen skulle tro jeg ville kopiere en andens webshop).

Håber i kan klare opgaven, for ved ikke hvor jeg ellers finder det til fair pris.

Mvh.

Chritsian

køb snørebånd på snøre-bånd.dk

Tilmeldt 8. Jun 12
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 20:38

Det afhænger af din opsætning. Hvorledes er jeres lokalisering?

Fra Århus
Tilmeldt 22. Oct 07
Indlæg ialt: 680
Fra  Hjemmesideshoppen Skrevet kl. 20:49

Hej Christian,

Har du overvejet 1 webshop der understøtter flere nationaliteter/sprog/valutaer/domæner?
Det vil give dig meget mindre administrativt arbejde.

Mvh. Sven Philipsen

Fra Odense
Tilmeldt 7. Jun 10
Indlæg ialt: 77
Fra  Phonegeek.dk Skrevet kl. 21:01

Jeg ved ikke hvilket system du arbejder i, men vil råde dig til at finde et system der på forhånd understøtter flere lande og sprog. Jeg benytter selv Prestashop på min side og det kan oversættes til rigtig mange sprog. Det er super simpelt når man først har sat sig ind i det. Når du så har oversat det er det bare varebeskrivelserne du selv skal fikse :)

Hvis du overvejer at vælge prestashop, så kan du smide mig en besked, så vil jeg gerne hjælpe dig igang. 

Phonegeek.dk alt i covers og Reservedele til iPhone.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)