Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger feedback på min nye hjemmeside

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Næstved
Tilmeldt 11. Feb 08
Indlæg ialt: 1859
Skrevet kl. 15:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Billund
Tilmeldt 20. Jul 11
Indlæg ialt: 526
Skrevet kl. 16:05
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hva skal man sige.. Et wordpress tema med masser af tekst. Og så har du ikke fjernet credit linjen altså: powered by WordPress and The Clear Line Theme

Skriv endelig hvis du har brug for hjælp. Vil gerne rette credit linjen for dig gratis hvis det er.

Fra Holbæk
Tilmeldt 12. Mar 10
Indlæg ialt: 43
Fra  DKoffice.dk Skrevet kl. 16:05
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

ser fint ud, men sørg for at det står på dansk... "Categories", "archives" osv... 

jeg synes det er lidt "klamt?" med de google ad links som faktisk bare ligner interne links under din header... (men det kan måske være hele pointen) men som bruger giver det bare utryghed...

bortset fra det så ser det flot og seriøst ud.

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 1604
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 16:06

Hej AP,

Designmæssigt synes jeg at der mangler struktur på siden. For mig flyder det hele sammen fordi der ikke er noget kontrastfyldt til at holde menuer og indhold adskilte. Dertil synes jeg personligt at der er for mange reklamer :-)

Fra Billund
Tilmeldt 20. Jul 11
Indlæg ialt: 526
Skrevet kl. 16:09

Og så synes jeg også der er for mange reklamer. Hvis du skulle gøre det smart skulle du lade vær med at have nogen reklamer den første måned. Få en masse besøg så der er mange der besøger hver dag fordi du ligepræcis virker som en der vil hjælpe og ikke bare tjene penge. Når den første måned så er gået uden indkomst sætter du reklamer ind og tjener det dobbelte af hvad du ellers ville have tjent(selvfølgelig ikke præcis men bare for at sætte et billede på)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:56

lav de social logoer i sine farver og jeg kunne ikke se google plus på siden det ville jeg bestemt også sætte på siden.

om jer side kunne jeg ikke lige finde på siden det same med en kontakt side , det mig lidt utryg ved siden da man ikke ved hvem skriver bag siden.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Voldby
Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 46
Fra  cl media Skrevet kl. 17:17

Hurtige kommentarer :)

"Velkommen til" skal du helt slette. Det er gammeldags at sige det :-). "Information Og" ville jeg også slette. "Alt Om Opsigelsesvarsel" siger det hele.

Farvemæssigt ville jeg nok bruge en anden end den lysegrønne. Der er ikke nok kontrast til den hvide baggrund, til at det er læsevenligt.

Håber du kan bruge mine korte kommentarer :)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)