Hej, jeg vil høre om der er nogen forslag til hvordan jeg som online kontorforsyning kan markedsføre butikken "offline" den køre naturligvis udelukkende som online butik, og får trafik fra nogle prisportaler, samt google organic, men generelt så virker det ikke til at folk efterspørger kontorartikler i så stor udstrækning... hvilket vi også høre fra mange andre... måske fordi de i forvejen bliver bombarderet med reklamer fra diverse kontorforsyninger... er eneste vej frem kold canvas via telefon, eller udsendelse af fysisk tilbud+katalog ? det er naturligvis interessant fordi vi kan tilbyde bedre priser på indkøb en de fleste hvis man laver en indkøbsaftale hos os. det drejer sig om: kontorartikler på shopITeasy.dk |
Jeg vil mene, at du har fat i nogle af de rigtige ting. Du kunne evt. forsøge at sende et tilbud ud til mulige kunder, for derefter at følge op på tilbudene pr. telefon. På denne måde får du også en god føling af, hvorfor de evt. ikke synes om dit produkt, er det f.eks. talen om pris...osv