Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google fanger mit subdomæne :-(

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 1. Jun 12
Indlæg ialt: 36
Fra  brugtfotoudstyr.dk Skrevet kl. 15:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Christoffer Hauthorn Boisen:

Apache plejer efterhånden at være standard, og da du ikke havde skrevet andet, antog jeg dette for at være tilfældet.

Jeg kan læse at du er rimeligt teknisk kyndig, så jeg håber at jeg har peget dig i den rigtige retning, og så kan du forhåbentlig få det til at virke.

Afhængigt af hvor hurtigt Google plejer at crawle dit site, vil ændringen jo træde i kraft - men kun hvis du har redirectet HELE subdomænet, og ikke bare roden i subdomainet (da undersider i så fald vil stadig vil blive vist). Denne løsning forhindrer dig også i at besøgende, der taster adressen direkte ind i adressefelter, og laver fejl, stadig bliver sendt det rigtige sted hen.

Nu er jeg .NET aka Windows udvikler i mit lønslave job, og der er Apache absolut ikke standard ;-)

301-redirect på subdomains fanger alle undersider, så det er der styr på (det er der nu, men ikke for nogle timer siden Embarrassed )

Men tak for input, det er værdsat.

Mvh. Brian

http://brugtfotoudstyr.dk Danmarks handelsside for køb og salg af brugt fotoudstyr - og det er gratis

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 15:21

Brian:

Mikael christiansen:

google skal jo lige opdage det så vent lidt tid, så ville forsætte med den 301 redirect

men du kan være aktive her inden og andre steder skrive presse meddelers opdatere mere på siden med mere for vis du gør opmærksomhed på din  side besøgs din side  mere

Enig, jeg skal nok være mere tålmodig med at google fanger mine 301-redirects.

Men at være mere aktiv, skrive pressemeddelse osv. gør nok ikke, at Google fjerner de subdomæner som der er indekseret forkert....

jo faktisk jo mere ens side besøges af google jo hurtigere opdager google fejl på siden og links hjælper til at gøre opmærksom på ens side men være aktive og komme i gang med godt indhold der kan skabe presse meddelelsers med mere  kan betyde rigtigt meget

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Aalborg
Tilmeldt 1. Jun 12
Fra  brugtfotoudstyr.dk Skrevet kl. 15:24

Mikael christiansen:

jo faktisk jo mere ens side besøges af google jo hurtigere opdager google fejl på siden og links hjælper til at gøre opmærksom på ens side men være aktive og komme i gang med godt indhold der kan skabe presse meddelelsers med mere  kan betyde rigtigt meget

Ja, det giver god mening. Tak for svaret.

Mvh. Brian

http://brugtfotoudstyr.dk Danmarks handelsside for køb og salg af brugt fotoudstyr - og det er gratis

Fra Struer
Tilmeldt 15. Mar 11
Indlæg ialt: 340
Fra  Emplate ApS Hauthorn IT Skrevet kl. 15:36

Helt i orden - så kan jeg godt forstå at du har holdt dig på din hjemmebane når det kommer til hjemmesider :-)

Når det er i orden, skulle Google gerne rette sig næste gang den crawler dit site. Du kan jo altid lave et signaturlink til dit site, da Amino bliver crawlet konstant, kan det hjælpe på at få siden crawlet hurtigt.

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 15:46

Du kan ikke installere ISAPI på et almindeligt webhotel. Det kræver der er adgang til at installere det.

Mht billige webhoteller med CPANEL har de nogengange hoveddomæne som "rod" og tilføjelse af flere domæner under. Det betyder der er del mulige Duplicate Content-problemer, som jeg ikke har fundet nogen løsning på, udover at få dem der leverer webhotel til at lade mig oprette separate foldere. Du kan godt redirecte subdomænet her, men ikke alt indholdet der ligger i mappen (hvis der findes et fix, har jeg ikke fundet det, og det var også hurtigere for mig at flytte mine hjemmesider derfra og til UnoEuro end at skulle lede efter endnu et fix til et webhotels Duplicate Content-problemer). Jeg har set i andre debatfora at løsningen er at man kan oprette separate mapper som ikke ligger under en anden domænemappe. Jeg har også spurgt support til et webhotel med problemet om det, men de synes ikke selv det er et problem.

Af billige webhoteller har du ikke problemet hos UnoEuro med deres Linux-server. Og af billige Windows webhoteller er det nok den bedste jeg har prøvet. Ellers har dem jeg har prøvet enten været langsomme eller noget dyrere.

Den bedste kilde jeg pt har fundet om at gøre et Umbraco (.NET)-side SEO-egnet er den her:
http://umbraco.miketaylor.eu/2010/11/03/url-rewriting-and-seo/ 

Kan se du har fået lavet 301 omdirigering af i nogle af dine tidligere subdomæner, men husk på at din side svarer både på www.brugtfotoudstyr.dk og brugtfotoudstyr.dk. "www" er også et subdomæne. 

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 1. Jun 12
Fra  brugtfotoudstyr.dk Skrevet kl. 15:57

Gita Street:
Af billige webhoteller har du ikke problemet hos UnoEuro med deres Linux-server. Og af billige Windows webhoteller er det nok den bedste jeg har prøvet. Ellers har dem jeg har prøvet enten været langsomme eller noget dyrere.

Nu kører jeg på Windows server hos Unoeuro og ikke Linux ;-) 

Jeg tror lige jeg skal smide nogle facts afsted om siden, da det vist ikke er helt klart.

1. Jeg kører på et std. webhotel hos Unoeuro

2. Siden er lavet i .net og kører på en Windows server

3. Siden er ikke et færdigt CMS system som f.eks. Umbraco. Jeg har selv kodet alt fra bunden, så jeg kan også rette alt som vedrører siden.

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 16:08

Det burde også fremgå af mit svar at jeg har fanget, ellers har jeg manglet at skrive noget af det jeg tænkte - eller også læste du mit svar lidt hurtigt :-) 

Nogle af det var kommentarer til kommentarer forslag om ISAPI og at fravælge UnoEuros Linux server til fordel for visse uheldige arter af CPANEL.

Linket jeg henviste til mener jeg bestemt også du kan bruge selvom du ikke bruger Umbraco eller et andet CMS.

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 1. Jun 12
Fra  brugtfotoudstyr.dk Skrevet kl. 16:46

Nå, allerede her 3 dage efter, er det lykkedes mig at få de primære domæner frem i søgningen og jeg ligger på forsiden ved søgning på brugt fotoudstyr. Så mangler jeg bare at der kommer nogle brugere og opretter annoncer :-)

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)