Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Take away - hvor mange chauffører

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Aug 09
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 12:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg går og arbejder på at åbne en take away restaurant og ville høre om der er nogen der har erfaring med hvor mange/få chauffører der skal være på adgangen. Jeg er selvfølgelig med på at det handler om hvor meget der er at lave og at tallet med tiden kan justeres - men taler vi to eller syv?

Derudover vil jeg også høre om der er nogen der har erfaring med hvad lønnen bør være til sådanne ansatte.

Mh

Peter

Fra 2450 Fattigness
Tilmeldt 4. May 12
Indlæg ialt: 607
Fra  Offpiste Skrevet kl. 13:18

Som du selv siger, afhænger det selvfølgelig af efterspørgslen. Det virker oplagt at starte med én og se tiden an.

Får du brug for flere, vil indtjeningen til at aflønne de efterfølgende jo være der. Er der nogen særlig grund til, at du vil kende antallet på forhånd?

Tilmeldt 27. Dec 09
Indlæg ialt: 2029
Skrevet kl. 13:21
DU laver maden.

Og lader andre om at udbringe den feks just-eat har udbringningservice.
Tilmeldt 25. Aug 09
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 13:37

Skide smart Michael - det vil jeg lige undersøge nærmere. Tak for hjælpen

Fra 8620 Kjellerup
Tilmeldt 30. Dec 11
Indlæg ialt: 249
Fra  Skægkær Grillen Skrevet kl. 17:22

Michael_N:
feks just-eat har udbringningservice.

Har de så også det? For alle de pizzariaer jeg har bestilt hos i tidens løb på justeat, der har pizzariaet selv kommet og leveret maden (dog har de justeat tshirt og reklame på bilen, men det er de ansatte i pizzariaet der leverer)

Men de fleste stedet har de ikke en decideret chauffør ansat, der er det bare en af pizzabagerne der kører ud når der skal leveres (ihvertfald i både Odder og Silkeborg kører de på den måde)

Enkelte steder har så "ungarbejdere" over 18, som så rydder op, gør rent, vasker op ol. samt kører ud med pizzaerne. Disse skal jo så aflønnes så de selv syntes det er værd at arbejde, dog minimum overenskomstlønnen hvis du vælger at få overenskomst, hvis du ikke vælger at få overenskomst, bestemmer du sådan set selv lønnen (men de færreste over 18 vil arbejde til under 100kr/timen)

Fra Nykøbing Sj
Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 855
Fra  Jimmis garage Skrevet kl. 00:25

Det kommer an på hvor dit sted ligger om just-eat køre ud.

Men det er dyrt selv at have folk ansat til at køre ud, plus bil, forsikring, rep, benzin, anskaffelse m.m. heller ikke er billigt.

Men jeg tror ikke du får meget arbejdskraft for under 120 i timen, så husk plus feriepenge, forsikring m.m.

Vh Jimmi

Fra Ballerup
Tilmeldt 13. May 10
Indlæg ialt: 350
Fra  Ulvenes Polering Skrevet kl. 11:37

Jeg har læst at Just-Eat betaler 98 kr i timen + tillæg om aftnen men er ikke 100% sikker

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)