Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ivaerksaettere i Restaurationsbranchen soeges

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Jun 07
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 14:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Halloejsa,

Det er ikke forbigaaet min opmaerksomhed at flertallet herinde driver netforretninger. Det er der jo ikke noget galt i, men jeg er ved at starte en selskabsrestaurant op og soeger andre ivaerksaettere jeg kan sparre med i processen. Udveksle tanker og ideer - og hvem ved, maaske samarbejde en dag.

Hvis du er interesseret i et uformelt netvaerk online, hvor vi specifikt fokuserer paa restaurationsbranchen saa send mig en privat besked med din email og evt. mobil nummer.

Hvem ved, maaske bor du paa den anden side af gaden og jeg har isterninger naar du er loebet toer :-) Eller vice versa ....

Haaber at se nogle interessante profiler,

Mvh. jakob

Tilmeldt 8. Jan 07
Indlæg ialt: 184
Skrevet kl. 14:39
Hej Jakob.

Jeg har arbejdet 13 år i hotel og restaurationsbranchen og påtænker at starte et rådgivningsfirma indenfor branchen. Så du er da velkommen til at kontakte mig på PM.

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 14:44
Jeg ville gerne være iværksætter indenfor resturationsbranchen :) Jeg har arbejdet en del som bartender og har en masse fede ideer til den cafe jeg forhåbentligt engang får råd til at åbne men kunne da godt være intresseret i at være med i et netværk?

Fra Roskilde
Tilmeldt 29. Jan 06
Indlæg ialt: 60
Skrevet kl. 20:19
hej jakob mit navn er mustafa dit emne lyder interresant og jeg vil godt høre mere om dit projekt og hvor det skal ligge, kan du lige skrive en mail til mig på adresse Mustafa1287@ofir.dk
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)