Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skader min URL struktur min placering?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 23:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg har en webshop hos Golden Planet, og har forsøgt mig med lidt SEO, hvilket er gået rimeligt godt. Der kommer i hvert fald flere kunder direkte fra google. :)

Men jeg synes stadig det er svært at lave det helt perfekt. Går man ind på en af mine sider og kigger på url strukturen får man fx. denne:

http://net-trading.dk/forsendelse-516/m65-rudekuverter-p348

Som det ses så indgår der et par unødvendige tal (Markeret med fed) Kan disse tal have en negativ indflydelse på min seo eller?

Og er der måske en der ude der ved hvordan jeg fjerner disse tal  i min GP shop?

Mange hilsner og på forhånd tak

Chris Nielsen

Fra Aarhus
Tilmeldt 27. Apr 05
Indlæg ialt: 271
Fra  HeyBuy Skrevet kl. 01:09

Hej Chris,

Ud fra egen erfaring, så nej.. det har ingen særlig betydning. Umiddelbart tænker jeg at de "pæne" URL'er er noget du har aktiveret i Golden Planet's system.. for så er det nok svært lige at få lavet om. Bedste mulighed er vel at kontakte og spørge dem.

Leder du efter en dansk aktie app? Se den bedste aktie app

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 1604
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 08:04
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Chris,

Det bedste ville selvfølgelig være

http://net-trading.dk/forsendelse/rudekuverter

Men hvis du allerede har den URL som du beskriver, ville jeg ikke gøre meget mere ud af det. Selvfølgelig er det lidt afskrækkende i søgeresultaterne, men ordene indgår som de bør - og når man "skifter URL", benytter man en 301-redirect, hvor man mister en smule værdi fra de links man allerede har indgående til de nuværende sider.

Alt i alt - bare kør på med det du har :-)

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 10:49
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Super, mange tak for jeres gode svar, til jer begge ;)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)