Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor finder jeg spil-licens leverandører?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 6. Oct 11
Indlæg ialt: 584
Skrevet kl. 23:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg står og vil gerne lægge mig ud med min første webshop. Jeg har forestillet mig det skulle være et lille hobby projekt.
I denne anledning kom jeg i tanke om at jeg kunne sælge online spille licenser til f.eks. WoW Pre-Paid Game Card,  CD-keys til FPS spil og lignende. Jeg aner bare ikke hvem jeg skal tage fat i for at kunne sælge disse ting på en webshop.

Her kunne jeg godt bruge lidt hjælp fra jer af: hvem skal jeg kontakte for at få adgang til disse licenser og cd-keys?

Mvh

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 00:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Aalborg
Tilmeldt 26. Aug 09
Indlæg ialt: 204
Fra  TEZZO Skrevet kl. 00:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv eventuelt at tage et kig på denne tråd, kunne være det var noget http://www.amino.dk/forums/t/164430.aspx , lyder i hvert fald til det er sådan en side du vil lave :)

Fra Odense
Tilmeldt 6. Oct 11
Indlæg ialt: 584
Skrevet kl. 10:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Patrick Dimingu:

Prøv eventuelt at tage et kig på denne tråd, kunne være det var noget http://www.amino.dk/forums/t/164430.aspx , lyder i hvert fald til det er sådan en side du vil lave :)

Jeps, en side jeg vil lave - ikke købe Wink

Desuden, med den omsætning hans shop har, forlanger han sikkert et nogenlunde beløb for hans shop. Jeg ønsker blot at min shop skal være noget hobby noget og ikke det helt store 

Tilmeldt 7. Mar 12
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 10:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 7. Mar 12
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 10:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Odense
Tilmeldt 6. Oct 11
Indlæg ialt: 584
Skrevet kl. 12:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er ikke særlig mange guldkorn at finde rundt omkring på nettet... det ser ud til jeg skal tage direkte kontakt til de forskellige firmaer.. men ellers tak for hjælpen allesammen! Wink

Tilmeldt 8. Jun 12
Indlæg ialt: 155
Fra  DAGLIGVARE.NU Skrevet kl. 12:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Jeg er selv i gang med at lave det samme som dig, og har i den dur, og en leverandør som levere til alle de store i Danmark.
Det eneste jeg venter på nu, er en partner, måske det ville være noget for dig at være med i?

Du kan hvertfald kontakte mig på: niclas.bruun@live.dk eller tlf. 60617713 for mere information.
Venlig Hilsen.

Niclas Bruun
Adm. Direktør
Gaming-Invest

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)