Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

MacBook Pro på gaden - Apple.com har netop frigivet billeder og specs.

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Hammel
Tilmeldt 11. Aug 11
Indlæg ialt: 441
Fra  Websolu.dk Skrevet kl. 08:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er også begejstret over opgraderingerne. Jeg sad og så det igår og er specielt imponeret over nogle af de softwareopdateringer, der kommer. Dictation på macs, bedre safari, god kobling mellem apple enheder osv. Nu skal de bare få langt flere sprog med i det. 

For at få tvivlen helt væk - selvom den stort set er det - så har Apple lavet opdaterede versioner af Macbook Pro, Macbook Air og Mac Pro. Ivy Bridge, bedre grafikkort osv. - standard opdateringer. Dertil har de nærmest lanceret en ny model - "Macbook Pro med retina"; som er 15", tyndere, har en vanvittig skærm og koster 17k+.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:44

Jeg er skuffet over at der ikke kom Retina skærm i 13''.

Fra Rødkærsbro
Tilmeldt 15. May 10
Indlæg ialt: 481
Fra  ReneSejling.dk Skrevet kl. 08:46

Den ser godt nok lækker ud. Sådan Apple.

Glæder mig vildt meget til at se Steve Jobs filmen, er den bare i nærheden af The Social Network er det en klasse film. Har læst hans biografi på under en uge, super spændende bog.

Fra Hammel
Tilmeldt 11. Aug 11
Fra  Websolu.dk Skrevet kl. 08:52

Casper Jensen:

Ja, det kunne være fedt, hvis de havde lavet en 13" med retina også. Men den ville jo så nok ryge tilsvarende op i pris. :) 

Fra København Ø
Tilmeldt 7. Sep 08
Indlæg ialt: 215
Fra  Europanet.dk Skrevet kl. 08:54

Ja, det lyder godt nok lækkert med Retina skærm.

For mig betyder skærm 90%. Har dog aldrig prøvet Apple computer, kun Ipad, men måske...

Fra Aars
Tilmeldt 5. Mar 09
Indlæg ialt: 176
Skrevet kl. 09:38
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det er vist almindeligt kendt, at man betaler en del mere for hastigheden i en Mac end i en PC, men at den er hurtigere er en myte. Hastighed er hastighed - punktum. Og man betaler så væsentligt mere for den, hvis man er glad for Mac.

Det er en smagssag om man er til det ene eller andet. Der er vist ikke nogen absolutter i den sag.

Den billigste Macbook ( som jeg lige kan se ) er en 11,6 tommer mac air med 64 GB på en ssd.

Den koster kr. 8099,- En 15 tommer pc med næsten sammenlignlige specifikationer er tæt på at koste det halve.

Det giver bare ikke mening at sammenligne. Vil man gerne have en Mac ( hvis design efterhånden har nogle år på bagen ) så vil man gerne det.

Min bærbare har en 15 tommer fullHD skærm, med en I5, 4gb ram, 500gb HD- Blueray drev, bluetooth og mere. Den kostede omkring 5600,- da jeg købte den for 1½ år siden.

Fra Aarhus C
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 684
Fra  1337 ApS Skrevet kl. 09:38

Casper Jensen:

Samme her. Har brugt 15" computere siden jeg fik min første bærbare. Det sidste stykke tid har jeg prøvet kærestens 13", og er den mest optimale størrelse på en bærbar computer. Ikke for lille til at man ikke kan arbejde på den, og den fylder alligevel ikke så meget i tasken.

Fra Hammel
Tilmeldt 11. Aug 11
Fra  Websolu.dk Skrevet kl. 09:53

Det er en smagssag, om man kan lide Apple eller ej. Nogle kan, nogle kan ikke, men mit indtryk er ofte, at de fleste godt kan lide det, men synes det er for dyrt. Og det er også nogle dyre computere - helt bestemt.

Man kan aldrig sammenligne en mac med en pc på specifikationer. Først og fremmest glemmer man ofte ting som skærmen, designet og alle de andre ting, som tit kan være noget skrammel på PC'er. Dertil er OS X lavet til netop en macs specifikationer, hvilket gør det hele meget mere optimalt. 

Det der trækker for mig er designet og styresystemet, OS X, samt garantien for en funktionel computere. Køber man en mac, er man (næsten) helt sikker på, at alt det fungerer. Det er ikke altid tilfældet med windows.

Men igen. Det ER en smagssag. Men jeg synes, vi skal lade snakken om det udeblive fra denne tråd - dem er der nok af rundt omkring; lad os holde os til topic: opdateringerne.

Fra Haderslev, Sønderjylland
Tilmeldt 15. Apr 10
Indlæg ialt: 509
Fra  NuvoMedia Skrevet kl. 11:46

Lars Rasmussen:

Casper Jensen:

Samme her. Har brugt 15" computere siden jeg fik min første bærbare. Det sidste stykke tid har jeg prøvet kærestens 13", og er den mest optimale størrelse på en bærbar computer. Ikke for lille til at man ikke kan arbejde på den, og den fylder alligevel ikke så meget i tasken.

Mhh, jeg har det lige omvendt. Jeg har brugt 13" lige siden jeg fik min først laptop, men jeg er nu begyndt at ønske, at jeg havde en større skærm og mere plads at arbejde på.

Jeg arbejder med søgemaskineoptimering, e-handel og FB-markedsføring @ NuvoMedia.

Fra Aarhus C
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 684
Fra  1337 ApS Skrevet kl. 12:52

Nicolai Busekist Ohlsen:

Mhh, jeg har det lige omvendt. Jeg har brugt 13" lige siden jeg fik min først laptop, men jeg er nu begyndt at ønske, at jeg havde en større skærm og mere plads at arbejde på.

:-) Problemet for mig ligger i opløsningen på de "små" computere. Om jeg sidder med en "normal" 13" eller 15" gør ingen forskel, jeg har stadig ikke nok plads til vinduer med 1366x768 eller 1400x900 (eller hvad der nu er de mest normale opløsninger). Derfor har jeg ledt efter en 13" med mindst 1920x1080 opløsning. Der findes et par kandidater: Sony Vaio Z (til omkring de 20-25k) og ASUS Zenbook Prime (som er rigtig lækker, men med skod CPU og kun 4 GB ram).

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)