Jeg har to spørgsmål, som jeg håber, at nogle kan hjælpe mig med. Jeg har googlet og fundet en vejledning til et universitet, men de havde deres eget design, og indtil videre har jeg bare valgt en standard fra Campaign Monitor for overhovedet at komme i gang. Kan jeg ikke ændre sproget i campaign monitor til dansk? Har forsøgt at google, men intet kommer frem. Jeg tænker der, hvor der står unsubscribe, update preferences etc. Jeg har en hjemmeside på One.com, skal jeg gøre noget for at nyhedsbrevet kommer over på One.com, eller er det to separate systemer (sådan har jeg forstået det, men ved ikke, om jeg har forstået det rigtigt). På forhånd tak Marianne |
Hej Marianne
Det korte svar er nej, du kan ikke ændre det til dansk. Det lidt længere svar er faktisk ja, men det kræver at du får hjælp fra en programmør. Hvis du vil have en dansk afmeldings-side skal den kodes og snakke sammen med CM's API.
Til dit andet spørgsmål, så er det to helt forskellige systemer. Du kan dog rimelig nemt (hvis du kan lidt HTML) indsætte en tilmeldingsboks på din hjemmeside. CM beskriver meget fint hvordan du gør her: http://help.campaignmonitor.com/topic.aspx?t=13
Mvh. David