Ikke snart har jeg sat det sidste punktum i min forretningsplan, plan over mine ideer og hensigter ang. konceptet og tegnet de sidste skitser til designet på netsiden, at jeg kan mærke en kommende angst for alt! Angsten for fiasko, angsten for ikke at slå til i min egen drøm selvom jeg tror 110% på min ide og ved den bliver en succes (for ellers starter man jo ikke) men alligevel er jeg blevet bange .. Mest bange fordi det nu kan blive til virkelighed og ikke bare en drøm mere også selvom jeg ved denne drøm kræver en arbejdsuge på 100 timer + :) og mere til (sagt på en anden måde: Hårdt arbejde og intet bare er lige til! ) Er det bare mig som har det sådan eller er dette normalt , har i andre også følt det sådan inden i gik i luften med jeres drøm ?? og hvilken tanker har i ellers gået med ?? Skriver dette da jeg rigtig godt kunne tænke mig at mødes med en anden/andre iværksætter kvindelige som mandlige til en snak om alt det der sker inden/når drømmen er blevet til virkelighed fra eventuelt start (før start) til succes. Ikke fordi jeg vil stjæle nogle af jeres ideer eller har andre bagtanker vil bare kunne mødes med nogle med en god snak om det at være IVÆRKSÆTTER og de ting der følger med .. Bor i København så nok nemmeste at mødes med andre folk herfra også Send el skriv jeres mailadr. hvis i er intr i at mødes over en kop kaffe en dag Mvh LineE 30 årige kommende kvindelig iværksætter
|
hej Line !
Ja du kan tro jeg kender det. jeg er færdig med min forretningsplan, har lavet diverse budgetter, været på iværksætterkursus osv. Mangler bare at komme i banken. Men tvivlen nager, er det nu det rigtige, går det mon og har det hele været spildt arbejde fordi jeg måske ikke får et lån ? så nu kører jeg rundt i forretningsplanen igen og retter små ligegyldige detaljer. He, he Nå men man må jo videre. Held og lykke med dit projekt.
mvh ulven