Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Så fik man købt ny bil

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 17:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Den nye Renault Megane 2012 der kører 28,6 KM/l og med alt i udstyr dejligt

Den har en halv årlig vægt afgift på under 400 kr og ellers alt i udstyr lige fra zoneopdelt klima regn censor osv. Ja ærligt snak så bruger jeg sq ikke halvdelen men ellers skulle vi vente 3 mdr på den og det gad vi ikke, men her kommer den fede del.....Vi kører nu i en Suzuki Grand Vitara 1,9DDIS 4x4 på hvideplader, som vi har haft i 6 år også købt fra ny af og jo pga krisen osv har vi fået en ordenlig slag over nakken, men nu set i forhold til det som det kommer til at koste at køre i den nye iform at langt længere på literen og billig vægtafgift så sparer vi omkring 18000 kr pr. år ved kørsel omkring 20-22000 km pr. år. så kan man sq godt smile lidt ikke.

Skulle der sidde nogen med sådanne historier omkring det at eje bil, skifte bil osv, vil jeg gerne poste dem på min webside biltorvet og skulle der være nogen der er interesseret i at drive denne side med mig som affilate, så er jeg åben for forslag for der er desværre kun 24 timer i et døgn.

Ps nævnte jeg at Megane har scoret højeste karakter i Ncap og dermed en af de sikreste biler i sin klasse...

Fra København S
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 1066
Fra  Caps4you Skrevet kl. 17:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey.

Dejlig økonomisk bil!

Jeg er mere en Honda mand vil jeg sige, har kun haft 3 biler og alle har været Hondaer .. (måske fordi min far er honda mekaniker) :-) Det hjælper nok lidt på det. Idag har jeg en Accord fra 2010 med alt i udstyr også. Jeg er super glad for min bil, men må ærligt indrømme at jeg går og tænker på en mere økonomisk bil, for de benzin priser der .. Puha! Det kan altså godt mærkes :)

Held og lykke med den nye bil :)

Mvh
Martin

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)