Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til at lave en hjemmeside/webshop

Side 2 ud af 3 (26 indlæg)
Fra Kgs. Lyngby
Tilmeldt 29. Dec 11
Indlæg ialt: 42
Fra  2N Gulve Skrevet kl. 20:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kunne heller ikke helt forstå synes det var lige i overkanten, men hvad mener du med hvad det skal kunne?

Fra København
Tilmeldt 12. Feb 12
Indlæg ialt: 162
Skrevet kl. 20:56

Hvad du ønsker på siden. En template Magento shop burde ikke være så dyr, men en custom side bygget fra bunden kan hurtigt løbe op i rigtig mange penge. 

Fra Kgs. Lyngby
Tilmeldt 29. Dec 11
Fra  2N Gulve Skrevet kl. 12:29

Det var nemlig en custom side jeg ville lave men kan det være rigtigt at man skal give 40000kr for sådan en formular?

Tilmeldt 12. Jun 12
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 13:16

Hej Sarcas,

Det kan vi. Klik ind på www.alabum.dk :-)

Mvh. Anne

Fra Fredericia
Tilmeldt 27. Feb 12
Indlæg ialt: 564
Fra  Watchfelt.dk - Moderne ure for den stilbevidste. Skrevet kl. 13:18

Hej Nick.
Ja en hjemmeside kan koste alt fra gratis til op i mod en halv million.

Det som en bil, de kan alle køre. Men nogle vælger en Porsche og andre en Fiat brava.

Samme med hjemmesider, de kan alle det samme grund element men jo flere ønsker, muligheder og dybde man ønsker jo mere programmering og omkostningsfuld at lave.

Du kan os have to webdesignere der laver samme hjemmeside til dig, den ene kræver 100 kr. I timen og den anden 1000 kr i timen.
Resultatet kan blive det samme, prisen kan være enorm til forskel.

Vi laver billigere webshops for at hjælpe iværksættere igang, andre laver dyre webshops og satser nok mere på etablerede firmaer der omsætter for millioner. - og har råd til dem.

Watchfelt.dk forhandler moderne ure fra bla. Daniel Wellington, MVMT, Casio & Triwa.

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 13:24

Casper Harlev:

Rasmus Lindgren ejer http://getashop.dk/, som er meget populært. De laver en webshop, som kører magento, hvilket er utrolig dejligt at arbejde i.

Mere konkret kan jeg ikke gøre det her uden mere info omkring specifikationer, priser etc. :)

Hvis du vil se et eksempel på en magento-webshop, kan du se min gadget-webshop

Vh

Casper 

Hej Casper

Mange tak for det Yes

Det er korrekt vi kan levere en professionelt opsat shop til en fast pris. Du kan se mere om vores service her:

http://getashop.dk/magento-webshop/

Fra Holbæk
Tilmeldt 12. Mar 10
Indlæg ialt: 43
Fra  DKoffice.dk Skrevet kl. 16:18

@Jesper, hvordan kan i have arbejdet med prestashop i 15 år når det kun har eksisteret i 5år ?

"Webshop

Vi har arbejdet med Prestashop i 15 år som er verdens største og mest innovative shop system. Det er nemt, hurtigt og bruger venligt.
Efter vi har lavet shoppen kan du nemt selv forsætte arbejdet uden en eksperts hjælp."

Fra Fredericia
Tilmeldt 27. Feb 12
Indlæg ialt: 564
Fra  Watchfelt.dk - Moderne ure for den stilbevidste. Skrevet kl. 18:54

Hej Dion.

Tak for at finde den fejl, det værdsat :) 

Det er hermed rettet til - Det nemt at se sig blind når man skriver tekst.

Mvh. Jesper Krogfelt

Watchfelt.dk forhandler moderne ure fra bla. Daniel Wellington, MVMT, Casio & Triwa.

Fra Haderslev, Sønderjylland
Tilmeldt 15. Apr 10
Indlæg ialt: 509
Fra  NuvoMedia Skrevet kl. 19:32

Hej Sarah,

Det kan være, at jeg kan hjælpe dig med opgaven! Du må meget gerne uddybe i en PB :-)

Jeg arbejder med søgemaskineoptimering, e-handel og FB-markedsføring @ NuvoMedia.

Fra Kgs. Lyngby
Tilmeldt 29. Dec 11
Fra  2N Gulve Skrevet kl. 21:29

Hej Jesper.. 

Det er jeg godt klar over siger jo heller ikke at det skal være gratis men kan selv lave siden og prøver at finde ud af hvad det koster at få en visa/dankort formular så folk kan betale på siden.. 

Side 2 ud af 3 (26 indlæg)