Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ud med Post-it og ind med et gratis program du bare må eje

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Skanderborg
Tilmeldt 28. Feb 12
Indlæg ialt: 349
Fra  DanDomain A/S Skrevet kl. 11:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kender fra mig selv, hvor mange Post-it jeg løbende får høvlet i skraldespanden efter hver endt opgave!

Ja, elektronikken den er opfundet - I know :-)
Så her fandt jeg et genialt gratis program, der gør det muligt at skrive sine noter, der efterfølgende bliver synkroniseret med en online database. 

Gratis at downloade: http://evernote.com/intl/da/ 

Er der nogen der i forvejen kender programmet?

Med venlig hilsen
Kathrine Svendsen,
Danhost 

STARTE WEBSHOP ? danhost.dk/webshop

Webshop til en fast lav pris ... Hvis du vil have mere end bare en webshop.

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 1604
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 11:27

Hej Kathrine,

Jeg kender godt til Evernote og hvad jeg har hørt om det er forrygende. Selvom jeg er meget teknisk anlagt, kan jeg dog personligt godt lide at skrive morgendagens mål ned på et stykke papir inden jeg går i seng :-)

Resten bliver fordelt på mine whiteboards og computeren...

Fra Skanderborg
Tilmeldt 28. Feb 12
Indlæg ialt: 349
Fra  DanDomain A/S Skrevet kl. 11:32

Patrick Olsen:
Selvom jeg er meget teknisk anlagt, kan jeg dog personligt godt lide at skrive morgendagens mål ned på et stykke papir inden jeg går i seng :-)

Ja jeg er selv mest "papirtypen" - det er bare rart at have et fysisk stykke papir foran sig .. Men det kan nu også pludselig blive noget rod hvis der er mange bolde i luften, så tror at jeg vil benytte lejligheden til at blive mere moderne nu. 

STARTE WEBSHOP ? danhost.dk/webshop

Webshop til en fast lav pris ... Hvis du vil have mere end bare en webshop.

Fra Kolding
Tilmeldt 18. Mar 10
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 11:39
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeps! Jeg bruger programmet hver dag i til mine studier. Jeg har alle mine noter i programmet, og det er virkeligt lækkert! Er så glad for det at jeg også er begyndt at bruge det når jeg f.eks. skal rejse. Så kommer der lige nogle noter om destinationen osv ind i Evernote.

Det har dog ikke så mange formaterings funktioner som man kunne ønske sig, men ellers kan jeg ikke sætte en finger på det. Og synkroniseringen virker upåklageligt. Det er nu lækkert altid at have sine noter med på farten.

Kan klart anbefales :)

Skal du på café eller bar? Kig forbi dinBarguide.dk først!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)