Vi har lige startet en webshop op, som vi godt kunne tænke os at få noget feedback på.
Vi bruger Google adwords som reklame, og det har resulteret i ca. 40-50 besøgende om dagen (hvilket passer meget godt med budgettet). Der er dog ikke kommet nogle ordrer endnu. Vi har lige sendt ansøgning afsted til E-handelsmærket, hvilket vi håber, kan give ordrer, hvis vi vel at mærke bliver godkendt.
Vores spørgsmål er så om grunden til de manglende ordrer, kan have noget med design at gøre, eller om der er andet, der springer i øjnene, som en mulig grund til at folk kun kigger og ikke køber.
Som en helhed, ser designet lidt amatør agtigt ud.
Og det er jo ret katastrofalt, eftersom i sælger kvalitets produkter. Jeres side skulle gerne udstråle kvalitet, eksklusivitet eller lignende.
Det der umiddelbart springer mig mest i øjnene, er hvorfor i ikke får jeres fine produkter frem i lyset på forsiden, i stedet for al den "hvide" plads hvor der intet er, udover en linjes tekst, og et tilbud på nogle tasker.
Mit førstehåndsindtryk af jeres sider, er at den virker meget firkantet. I mine øjne ligner den ikke en side der lige er blevet oprettet for nylig. Jeg synes det er ærgeligt at man ikke ser nogen varer når man først kommer ind på siden, jeg ser kurv og så alle top menuerne. Det er lidt ærgerligt at de menuer i toppen har sådan en fremtrædende plads, da det jo egentlig ikke er noget der sælger. Tror det ville give noget mere hvis i fik jeres mærker osv. derop. Så folk istedet for kontakt os og vilkår, bliver udsat for nogle vare.
Må jeg spørge hvor i har fået den lavet henne? Jeg kan varmt anbefale prestashop til at opbygge en webshop i, de har både nogle fine gratis themes, samt nogle der skal betales for. Ellers har wordpress også nogle rigtig fine themes, som ser rigtig prof ud. Samtidig er der rigtig gode "bagkontor" med hvor det er super enkelt at holde styr på ordre og sådan.
Det er mine umiddelbare kommentare. Håber i kan bruge det til noget.
Nu er jeg måske lidt hård men jeg ville sige det var en fed shop.... for 10 år siden..
Sorry men den virker lidt for gammeldags og kedelig til dagens standard og måske det er derfor i ikke konvertere. Derudover er der for meget luft på forsiden ved bannerne og det gør blandt andet at produkterne er laaangt nede på forsiden.
Jeg synes heller ikke jeres checkout system er optimalt.. Der er utrolig mange felter og det virker lidt gråt og kedeligt..
Jeg ville rigtig gerne sige at det var en fin shop men der mangler altså noget finish og det bør i få på plads før i bruger en masse penge på adwords..
Synes helt klart designet halter, og tror det er det der skræmmer de fleste folk væk. Hvis jeg kom ind på en shop (som jeg ikke kendte i forvejen) som så sådan ud vil jeg ikke tænke (det her er nogen der har styr på tingene, her tør jeg godt bestille fra) og tror egentligt mange af jeres besøgende har det på samme måde.
menuen venstre side der kan du sætte tilbud ind der er også en del plads til overs det vil virke langt bedre
jeg ville fjerne helt velkommen taskeshop det er , det er tekst som skulle stå i hoved banner og det fjerne fokus fra dine produkter
kontakt siden op øverste der igen med jeres cvr nummer adresse og telefon nummer og med den plads i overskud er der meget langt ned til fodnotes info på denne side
Tak for feedback. Vi arbejder videre med alle forslag, der er kommet.
Webshoppen har vi selv lavet. Det er selvfølgelig med udgangspunkt i DanDomains skabeloner, men er ellers opbygget af os selv. Det eneste, vi ikke selv har stået for er billederne.