Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på mit gratis html webhotel

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra holsted
Tilmeldt 13. Apr 12
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 20:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle aminoer :)

Jeg har tidligere lavet en html hjemmeside http://gavertildig.dk, som var min første hjemmeside. Den lavede jeg som forsøg for at finde ud af hvad jeg kunne i html. Den eneste viden jeg havde var fra kom/it på htx hvor jeg går :)
Nu har jeg så lavet et nyt projekt med noget af den viden jeg har tilegnet mig både igennem det tidligere forløb og viden skaffet her på amino og på nettet :)

Jeg har lavet en side http://dnet.dk som er et slags gratis webhotel. Man kan sende sin html hjemmeside og så bliver den gratis uploadet som et minside.dnet.dk

Jeg vil gerne have noget feedback, både hvad angår designet men også konceptet. Kunne i selv finde på at bruge sådan en  side?
Har det nogen indflydelse at efternavnet .dnet.dk er forholdsvist anonymt (synes jeg selv) i forhold til lignende sider?

Og lægget i mærke til om URL'en på en side er et rent domæne eller et subdomæne?

Håber der er nogle som vil komme med noget kritik :)

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 20:25

Spændende - der skal nok være nogen, som kan bruge gratis plads.

Personligt ville jeg dog hurtigt savne min egen ftp :-) 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 20:36

der står på siden gratis domæne , men her skriver du man gratis får en siden på sådan et sted her minside.dnet.dk det er et gratis subdomæne og der er meget meget stor forskel , så der ville jeg blive enig med mig selv om det er gratis subdomæne i tilbyder eller om det er gratis domæner i tilbyder .

vis er gratis domæner er det er en super side i har lavet

vis det gratis subdomæne findes massevis der tilbyder noget ligne gratis , men det er ikke noget jeg vil bruge få et gratis subdomæne mange opretter dog bare og skriver lidt helt sikkert der men ved subdomæner vil folk normalt ikke drive en seriøse virksomhed

desuden vis er virksomhed så få jeres cvr nummer på siden især kontakt siden frem der med disse info

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 20:42

Mikael christiansen:
vis det gratis subdomæne findes massevis der tilbyder noget ligne gratis , men det er ikke noget jeg vil bruge få et gratis subdomæne mange opretter dog bare og skriver lidt helt sikkert der men ved subdomæner vil folk normalt ikke drive en seriøse virksomhed

Det er nok heller ikke ens hensigt med et gratis sub domæne :-)

@Trådstarter

Super ide. Jeg brugte det meget den gang jeg var 12,13 år og skulle bruge en hjemmeside, og troede faktisk det var ved at uddø :)

vh Emil

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:02

SERPNAME:

Mikael christiansen:

Det er nok heller ikke ens hensigt med et gratis sub domæne :-)

der står på forsiden gratis domæne kunne jeg læse , det er jo ikke det samme som et subdomæne

Fra holsted
Tilmeldt 13. Apr 12
Skrevet kl. 21:28

Det er et subdomæne som man for, men da jeg henvender min side mod det mere uprofessionelle segment inden for webprogrammering benytter kalder jeg det et domæne, da disse ikke nødvendigvis ved hvad et subdomæne er. 

Desuden mener jeg selv at efternavnet muliggør nogle andre ting.
Man kan få en kort URL med a.dnet.dk eller nogle af de brugte termer som penge.dnet.dk osv. og dnet.dk 

.dnet.dk lyder også i mine øre som en troværdig side ligesom .co.uk 

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 21:47

Mikael christiansen:
der står på forsiden gratis domæne kunne jeg læse , det er jo ikke det samme som et subdomæne

Det er fordi der er mange mennesker der ikke aner hvad et sub domæne er, men de ved godt hvad et domæne er. Det er så de får en forstilling om hvad det er de tilbyder.

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:50

Nikolaj Witting:

Det er et subdomæne som man for, men da jeg henvender min side mod det mere uprofessionelle segment inden for webprogrammering benytter kalder jeg det et domæne, da disse ikke nødvendigvis ved hvad et subdomæne er. 

Desuden mener jeg selv at efternavnet muliggør nogle andre ting.
Man kan få en kort URL med a.dnet.dk eller nogle af de brugte termer som penge.dnet.dk osv. og dnet.dk 

.dnet.dk lyder også i mine øre som en troværdig side ligesom .co.uk 

jeg tror det ikke går at sige sælger et gratis domæner men det er subdomæne men en anden måde skrive det kunne være kunne du får dit navn.dnet.dk på siden , de meget ekstremt  langt de fleste steder jeg har set der tilbyder samme ting som du skriver subdomæne på siden også , så skrive domæne lige med det første skaber for meget forvirring på siden

jeg tror dog ikke folk er altså så dumme som du tror man behøver ikke være en der arbejder med webprogrammering før man kender disse ord

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:53

SERPNAME:

Mikael christiansen:

Det er fordi der er mange mennesker der ikke aner hvad et sub domæne er, men de ved godt hvad et domæne er. Det er så de får en forstilling om hvad det er de tilbyder.

ja , men husk på sådan set på alle sider der tilbyder det samme skriver de ikke domæne med subdomæne altså folk er ikke så dumme , så ved at kalde det noget forkert skaber det for meget forvirring

Fra holsted
Tilmeldt 13. Apr 12
Skrevet kl. 22:10

Jeg forstår fuldstændigt at man kan blive forvirret over at at jeg skriver begge dele. Men jo, personligt vidste jeg ikke hvad et subdomæne var da jeg lavede min første side. 

Jeg synes at det er en god idé, som Mikael Christiansen skriver, at man istedet skriver noget som: "Upload din side gratis som dinside.dnet.dk"

Dette tror jeg at jeg vil ændre her en af dagene :)

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)